Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام خاموشی ماهیت انقلاب اسلامی را مشارکت مردم عنوان کرد و گفت: از آراء مردم یک نماد قدرت در مجلس شورای اسلامی شکل می‌گیرد و دشمن سلطه گر، بیشتر عقب نشینی می‌کند.

 خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،حجت الاسلام«سیدمهدی خاموشی»، در زمینه حضور مردم در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: ویژگی انقلاب اسلامی ایران این است که بیشترین مشارکت مردم را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورهایی که ادعای دموکراسی در جهان دارند باید به ایران بیایند و این انتخابات را از نزدیک ببینند. مجموعه مشارکت مردم از رأی به جمهوری اسلامی ایران شروع می شود تا آرایی که در طول زمان ها برای مجلس شورای اسلامی داده اند و آرای شورای شهر و روستا و آرایی که به ریاست جمهوری در ایام مختلف داده اند، درکل ماهیت انقلاب اسلامی، مشارکت مردم است.

 

 

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در ابتدای انقلاب اسلامی در بهشت زهرا(س) که فرمودند: «من به پشتیبانی از این ملت دولت تعیین می کنم»، افزود: انقلاب اسلامی یک تبادل قدرت نیست، بلکه این قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از قدرت مردم است؛ همان مردمی که انقلاب اسلامی را پذیرفته اند و برای رسیدن به اهدافش مجاهدت کرده اند و خونبهای شهیدان گواه این مطلب است.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار کرد: در این زمان که دشمنی نظام سلطه با ما خیلی آشکار شده و رئیس جمهور یک کشور مستکبر رسماً اعلام می کند که من دستور ترور شهید سلیمانی را داده ام، مفهومش این است که علنی تر دارند با ما مبارزه می کنند و مفهوم مقابلش این است که انقلاب اسلامی قدرتمندتر از گذشته شده و در حال پیشرفت است و مسیر پیشرفت را طی می کند. همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که ما باید قدرتمند شویم، از آراء مردم انشاءالله یک نماد قدرت در مجلس شورای اسلامی شکل بگیرد و دشمن سلطه گر، بیشتر عقب نشینی کند.

 

وی عنوان کرد: روزی که شهید سلیمانی به شهادت رسید بر دل کوی و برزن غم افتاد، امروز اگر همه به پاسداشت خونبهای این شهید حرکت می کنند، مفهومش اقتدار نظامی است که مردم به پای آن ایستاده‌اند. آرمان های انقلاب اسلامی کهنه نمی شود، انقلاب اسلامی یک موجود حی و در حال پیشرفت است، اگر این انقلاب ضعیف بود، دشمنان به آن کاری نداشتند، انشاءالله جوانان این اقتدار را طبق بیانیه گام دوم که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شکل و شمائل قوی تری دهند و در ساحت های مختلف مشارکت کنند تا شاهد بالندگی هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران و انقلاب باشیم.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام خاموشی سازمان اوقاف انتخابات مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی اسلامی ایران مشارکت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شفافیت مالی در اجرای پروژه‌ها را از جمله نقاط قوت این شورا دانست و گفت: شورای شهر قشم از طریق برقراری ارتباط کارآمد با مسئولین استانی و کشوری توانسته است از چالش محدودیت منابع عبور کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حبیب بازماندگان قشمی امروز در نشست روز ملی شوراها که به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر قشم و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: با خرد جمعی و مشارکت مردم می‌توان در پیشبرد اهداف شهری موفق بود و ما نیز در همین راستا در حرکت هستیم.

وی افزود: شورای اسلامی شهر قشم با فعال‌سازی 15 کمیسیون و کمیته، شهرداریار و شورایار در تمام محلات توانسته است تصمیم سازی مردم پایه را با بهره‌گیری از ظرفیت حدود 300 نفر از شهروندان محقق کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم شوراها را تجلی مردم‌سالاری دینی و گامی استوار در راستای مردمی‌سازی عنوان کرد و گفت: اصلاح برخی قوانین و انسجام و همراهی دستگاه‌های اجرایی مختلف از مولفه‌هایی است که می‌تواند در تقویت عملکرد شوراها موثر باشد.

بازماندگان قشمی خاطرنشان کرد: ما با تکیه بر مشارکت مردم و استفاده از توانمندی بخش خصوصی اقدامات بسیار خوبی در قشم انجام دادیم که از جمله آنها تاسیس پایانه مسافربری و کمک به تجهیز بیمارستان است.

وی احداث و بهسازی پارک‌ها، بوستان‌ها، بهسازی فضاهای فرهنگی، اجرای فاضلاب شهری، بازگشایی برخی معابر و بندرگاه‌های صیادی را به عنوان بخشی دیگر از اقدامات این نهاد عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم با بیان اینکه در شوراهای اسلامی شاهد بهره‌مندی از توانمندی مردم در انجام امور هستیم، گفت: ما در تلاشیم تا با تقویت مشارکت مردم ، شتاب توسعه قشم را دوچندان کنیم.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری