Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:45:28 GMT

انفجار منزل‌مسکونی در کرمان ۲ مصدوم برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۹۵۸۵

انفجار منزل‌مسکونی در کرمان ۲ مصدوم برجا گذاشت

رضا میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این حادثه در خیابان شهید فلاح سراسیاب کرمان رخ داد افزود: افراد مصدوم با رعایت نکردن نکات ایمنی در رنگ آمیزی منزل و استفاده از حلال‌های قابل تبخیر و قابل انفجار مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از اعلام انفجار آتش نشانان از ایستگاه‌های شماره ۹ و پنج در محل حادثه حضور یافتند و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی گفت: باز بودن ظرف بنزین  و تبخیر آن موجب شد که این حادثه رخ دهد لذا ضرورت دارد که با توجه به نزدیک شدن به سال نو و استفاده از حلال‌هایی چون بنزین و تینر برای رنگ آمیزی ساختمان و یا به عنوان تمیز کننده سطوح  شهروندان نکات ایمنی و پیشگیری را مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه بلافاصله پس از عملیات امداد و نجات آتش‌نشانی جهت انجام امور درمانی به بخش اورژانس بیمارستان کرمان انتقال یافتند. 

برچسب‌ها آتش‌نشانی کرمان شهرداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی کرمان شهرداری کرمان آتش نشانی کرمان شهرداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت 4 نفر از شهروندان تبریزی شد.

 سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در پی وقوع این حادثه گفت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

موسی علیپور، شهردار منطقه 2 تبریز نیز گفت: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه سنگی به وزن 50 کیلو  چندین متر به بالا پرتاب و موجب زخمی شدن 4 نفر از همشهریان شد و سنگ روی یک خودروی رانا فرود آمد و به خودروهای پارک شده در نزدیکی محل وقوع حادثه وارد آمد.

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم