Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ستاد شورای سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف بررسی راهکار‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تشکیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه ستاد شورای سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با هدف بررسی راهکار‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و اقدامات موثر در مقابله با آن در ستاد وزارت عتف و دانشگاه‌ها تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدتقی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این جلسه با بیان اینکه از چند هفته گذشته اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی خوبی در مواجهه و مقابله با این بیماری در وزارت علوم انجام شده است، اظهار داشت: آنچه در این فضا خیلی مهم به نظر می‌رسد ایجاد جو روانی آرام و پرهیز از ترس و واهمه است که در این میان باید با اطلاع رسانی دقیق و بهنگام و درست در سطح وزارت و دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در خصوص اقدامات و برنامه‌ها و پیام‌های بهداشتی و مراقبتی عمل کنیم.

وی با اشاره به تجهیز مناسب مرکز بهداشت و اطلاع‌رسانی در جهت خدمت رسانی به مراجعین و کمک گرفتن از نهاد‌های مختلف و مرتبط تاکید کرد: اکنون ظرفیت خوبی را در مرکز بهداشت وزارت عتف داریم که در شرایط عادی و خاص می‌تواند با سرعت و کیفیت ارائه خدمت کند.

در ادامه این جلسه، سرمشقی، مدیر مرکز بهداشت وزارت علوم به تشریح شرایط کلی مرتبط با بیماری کرونا پرداخت و آمادگی این مرکز برای خدمت رسانی را اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت علوم کرونا ویروس عتف وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت

علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شفت گفت: پرونده قضائی در راستای حریق شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم (ع) شفت تشکیل شد.

وی پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم ادامه داد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شامگاه چهارشنبه آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت گفت: ضمن تشکیل پرونده قضائی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است