Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:30:30 GMT

شروع پخش فصل دوم عصر جدید

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۹۸۸۶

شروع پخش فصل دوم عصر جدید

زمان پخش فصل دوم مسابقه "عصر جدید" تلویزیون، مشخص شد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آذرماه خبری منتشر شد که ثبت‌نام شرکت‌کنندگان برای حضور در فصل دوم "عصر جدید" آغاز شده و از اسفندماه روی آنتن می‌رود. این خبر را پایگاه اطلاع‌رسانی سیما منتشر کرده و البته احسان علیخانی در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم هم به رسیدن فصل دوم در پایان زمستان 1398 اشاره کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات آیتم‌ها و تغییرات در فصل دوم "عصر جدید" هنوز مشخص نیست اما خبرها حاکی از آن است که دوباره امین حیایی، رویا نونهالی، بشیر حسینی و آریا عظیمی‌نژاد بر صندلی داوری این مسابقه تلویزیونی تکیه زده‌اند. 

البته که احسان علیخانی اعلام کرده که  تغییر و تحولی در دکور عصر جدید و  نوع آیتم‌ها اتفاق می‌افتد. باید دید که در آستانه پخش چه تغییرات و اتفاقاتی برای فصل دوم "عصر جدید" بوجود می‌آید؟

فصل دوم "عصر جدید" ضبط خودش را از روز چهارشنبه 23 بهمن‌ماه آغاز کرده و این روزها به تصویربرداری‌اش ادامه می‌دهد تا همزمان با ولادت امام علی(ع) روی آنتن شبکه 3 سیما برود. بنابر اعلام صفحه این مسابقه تلویزیونی چند قسمت از مرحله اول فصل دوم "عصر جدید" در اسفندماه پخش می‌شود و ادامه آن هم قرار است در ایام نوروز هر شب روی آنتن برود. 

"روزگار" سریال جدید تلویزیون شد + عکسچه کار کنیم در تلویزیون برندسوزی نشود؟/ شرط دیرباز برای اجرای "دست‌فرمون"

در فصل اول عصر جدید فاطمه عبادی (هنرمند نقاش با شن)، محمد زارع (آکروبات کار)، پارسا خائف (خواننده نوجوان)، سعید فتحی روشن (شعبده باز و منتالیست) وگروه دختران نینجا (هنر‌های رزمی) به ترتیب نفرات اول تا پنجم شدند.

انتهای پیام/

R1515/P1439/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران مجریان تلویزیون رسانه ملی شبکه سه تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران مجریان تلویزیون رسانه ملی شبکه سه تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران مجریان تلویزیون رسانه ملی شبکه سه تلویزیون عصر جدید فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط مدیران با مردم

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، گفت : در راستای تحقق این شعار انتظار می‌رود حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدار‌های چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه‌ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاورد‌های بیشتری همراه باشد.

وی به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • راهی متفاوت طی کن (+فیلم)
  • در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند