Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی آزاد، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر با بیان اینکه با فعالیت گشت راهداری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان تاکنون ۱۱۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ شده است افزود: با دستور قضایی ۲۷ عدد تابلوی غیر مجاز جمع آوری و ۱۶۰ مورد قلع و قمع انجام شده است که صد مورد از این قلع و قمع‌ها مربوط به بساط میوه فروشان در سه راهی فاراب، سه راهی فیروزاباد -خلخال و سه راهی قره قشلاق می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در جهت بهسازی راه‌های روستایی و تسهیل در عبور ومرور روستاییان از تسطیح، رگلاژ وتیغ زنی راه‌های شنی و خاکی ۸۵ روستا به طول ۳۳۰ کیلومتر در ۱۱ ماهه گذشته در شهرستان کوثر خبر داد و تصریح کرد: راهداران زحمتکش شهرستان کوثر ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی باغچه جیق، شویر، علاء الدین و الو-النکش را با حمل، پخش، ریگلاژو کمپکت ایمن سازی کرده و همچنین رمپ‌های ورودی و خروجی راهدارخانه کجل درق و کجل در محور ار دبیل -سرچم را اصلاح کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر با اشاره به اینکه راهداران پرتلاش شهرستان کوثر راه ۵ روستا را که بعلت وقوع سیلاب مسدود شده بود بازگشایی و رفع انسداد کرده اند گفت: ۶ کیلومتر از کانال‌های طرفین جاده روستایی نی احمد بیگ نیز پاکسازی و بازگشایی شده است.

آزاد تجدید خط کشی ۱۲۵ کیلومتر از خط وسط محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر را در ۱۱ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: راهداران دیار سبلان در مدت یاد شده با استفاده از ۸۰۰ تن آسفالت سرد و گرم جاده‌های این شهرستان را لکه گیری انجام داده اند.

او نصب ۶۴۶ عدد بازتاب چشم گربه ای، برقراری ۸ اصله سیستم روشنایی در سه راهی آقباش وسه راهی جدید فیروز-خلخال، نصب ۱۰ عدد تابلوی راهنمایی ورانندگی وایجاد دوسرعتکاه را از اقدامات مهم راهداری شهرستان کوثر در ۱۱ ماهه گذشته برشمرد و بیان کرد: در مدت یاد شده راهداران جهت ارتقای ایمنی راه‌ها ۱۳ هزار متر مکعب ریزش برداری وهم چنین در محور‌های اردبیل -سرچم وگیوی بصورت دستی و با صعود به بالای کوه سنگ‌های سست از ترانشه را لق گیری انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر از ۱۲ هزار کیلومتر باند برفروبی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان خبرداد و گفت: راهداران پرتلاش شهرستان کوثردر جهت بازگشایی محور‌ها بیش از ۲ هزار تن نمک پاشی در راه‌های اصلی و فرعی انجام داده اند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی گشت راهداری ساخت و ساز شهرستان کوثر سه راهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سقوط از پل و واژگونی نیسان در کیلومتر ۱۴ محور گرمسار به آرادان یک کشته ، واژگونی تویوتا کرولا در در کیلومتر ۲۹ محور سمنان به فیروزکوه  ۲  مصدوم ، واژگونی سانتافه در  کیلومتر ۲۲ محور فولادمحله - دامغان ۴  مصدوم ، انحراف از جاده پیکان وانت و سقوط آن در کانال آب  در محور آرادان به گرمسار  ، فرعی بنه کوه، روستای عروس پرون یک مصدوم و برخورد نیسان با کامیون در کیلومتر ۶۴ محور دامغان به سمنان ۲  مصدوم بر جای گذاشت .

 

دیگر خبرها

  • پیامدهای تسلط رژیم صهیونیستی بر محور فیلادلفیا در پی تجاوز به رفح
  • ◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • مرور یک تجاوز شیمیایی