Web Analytics Made Easy - Statcounter

هندوستان تایمز به نقل از یک مقام ارشد هندی گفت: رئیس جمهور آمریکا در طول سفر خود به هند از مودی می‌خواهد که با پاکستان مذاکره داشته باشد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از هندوستان تایمز، یک مقام ارشد دولتی در هند به شرط عدم افشای نامش فاش کرد: گفتگو در خصوص بحران کشمیر و حل مسئله هند و پاکستان یکی از محورهای سفر دونالد ترامپ به هند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حالی که دولت دهلی نو معتقد است کشمیر بخشی جدا نشدنی از خاک این کشور است و پاکستان نیز ادعایی مشابه دارد ترامپ تلاش می کند مسیر گفتگو بین دو کشور را هموار کند.

این رسانه نوشت: آمریکا نگرانی هایی در موضوع نقض حقوق اقلیت های مذهبی از جمله مسلمانان در هند دارد و ممکن است این مطلب نیز در دیدار میان ترامپ و مودی مطرح شود.

ممکن است ترامپ از بیان این مطالب پیش روی رسانه ها خودداری کند و صرفا در جلسه خصوصی با مودی آن را مطرح کند.

همچنین ترامپ از تفاهم نامه ای که میان آمریکا و هند امضا شده و طبق آن دو کشور ملزم شده اند که به حقوق اقلیت های مذهبی احترام بگذارند نیز استناد خواهد کرد.

دولت هند که این روزها با فشار عمومی مواجه است به اجرای قانون بازنگری تابعیت اصرار دارد و همین موجب برگزاری اجتماعات اعتراض آمیز در شهرهای مختلف از جمله دهلی نو شده است.

هند در تلاش است تا با مذاکره از مردم معترض بخواهد در آستانه سفر ترامپ دست از اعتراضات خود بردارند و به تحصن های بزرگ خاتمه دهند.

عمران خان: هند تمایلی به حل مساله کشمیر از طریق مذاکره نداردآب پاکی ترامپ روی دست اقتصاد هند: هیچ معاهده بزرگی را با دهلی‌نو امضا نمی‌کنیم

انتهای پیام/

R1475/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان" دونالد ترامپ اخبار"هند"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان دونالد ترامپ اخبار هند اخبار پاکستان دونالد ترامپ اخبار هند دهلی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد