Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@23:17:17 GMT

صاف و تخت شدن شکم فقط در ۲ هفته + روش

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۹۹۸۳

صاف و تخت شدن شکم فقط در ۲ هفته + روش

در مورد فواید آب نارگیل هر چه بگوییم کم گفته ایم، اما مهم‌ترین و پراهمیت‌ترین خواص آب این میوه استوایی تاثیر فوق العاده و باورنکردنی آن در صاف شدن شکم است. آب نارگیل یکی از بهترین راه‌ها برای مراقبت از سیستم گوارش می‌باشد و همچنین یک معجون سالم برای داشتن شکم صاف می‌باشد. در ادامه این بخش از تناسب اندام نمناک علاوه بر خواص آب نارگیل برای پوست و رفع استرس به بخش تناسب اندام آن اشاره خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خواص و فواید آب نارگیل از صاف شدن شکم تا جلوگیری از پیری پوست
با آب نارگیل وزنتان را به سرعت و آسانتر کاهش خواهید داد
بله! درست خواندید. شما با استفاده از آب نارگیل به سرعت و آسانتر کاهش وزن را تجربه خواهید کرد. اگر می‌خواهید چندین کیلو گرم از وزنتان را کاهش دهید می‌توانید آب نارگیل را بجای نوشیدنی‌های شیرین جایگزین نمایید.
این یک نوشیدنی طبیعی است که کم کالری است و می‌تواند شما را تا حدودی سیر نگه دارد؛ بنابراین شما یک لیوان از این نوشیدنی طبیعی بخورید، زیرا به شما کمک می‌کند کمتر غذا بخورید.

بدن شما را هیدراته نگه می‌دارد
آب نارگیل نیز می‌تواند بدن را هیدارته نگه دارد. این نوشیدنی به شما کمک خواهد کرد که انرژی خود را بازیابی نمایید و مایع موجود در بدنتان را در تعادل نگه دارید.
به همین دلیل توصیه می‌شود که از این نوشیدنی مغذی قبل و بعد از تمرین استفاده نمایید.
توجه: آب نارگیل همچنین یک انتخاب عالی برای جلوگیری از اسهال می‌باشد.

آب نارگیل، تثبیت کننده فشار خون
اغلب از آب نارگیل برای تنظیم فشار خون استفاده می‌شود. نوشیدن آب نارگیل می‌تواند در کاهش فشار خون سیستولیک به میزان ۷۱ ٪ و فشار خون دیاستولیک به میزان ۲۹ ٪ کمک کند.

روشن و درخشان کننده پوست با آب نارگیل
از آنجایی که آب نارگیل غنی از آنتی اکسیدان هاست، می‌تواند به راحتی سموم را نیز از بین ببرد و مواد غذایی حیاتی را فراهم سازد.
علاوه بر این، شما می‌توانید آب نارگیل را روی صورتتان اعمال کنید و می‌تواند آلودگی‌ها و ناخالصی‌های روی پوست را از بین ببرد و پوست زیبا و سالم‌تر داشته باشید.

کاهش استرس و خستگی با آب نارگیل طبیعی
آیا شما به طور منظم استرس دارید؟ خب، جالب است که بدانید اب نارگیل حاوی طیف گسترده ایی از ویتامین B. است و می‌تواند از استرس جلوگیری کند و میزان آنرا به حداقل برساند.
همچنین منیزیم مسئول تولید سروتونین است که در نبود این مواد معدنی، افسردگی زیادی را تجربه خواهید کرد؛ بنابراین از آب نارگیل برای کاهش میزان افسردگی نیز می‌توانید استفاده کنید.
آب نارگیل از ۹۵ درصد آب و تنها ۵ درصد از نارگیل تشکیل شده است و با نوشیدن آن، مایعات بدن شما تامین خواهند شد.
مهم‌ترین خواص و فواید آب نارگیل
آب نارگیل نوشیدنی گیاهی از بین برنده نشانه‌های پیری
این مایع منبع طبیعی سیتوکینین‌ها و هورمون‌های گیاهی است که برای سلامتی بسیار مفید هستند. آن‌ها به مبارزه با تقسیم سلولی و علائم پیری کمک می‌کنند. آب نارگیل همچنین خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند سرطان را کاهش می‌دهد.

چگونه برای صاف شدن شکم آب نارگیل تهیه کنیم؟
اگر شما آماده استفاده از آب نارگیل هستید و می‌خواهید آنرا تهیه کنید، توصیه می‌شود که دستورالعمل زیر را انجام دهید.
مواد لازم:
۴ فنجان آب (۱ لیتر)
۲ فنجان نارگیل رنده شده بدون شیرین (۲۰۰ گرم)
۲ قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای خام
طرز تهیه:
نارگیل رنده شده را به آب اضافه کنید و به مدت نیم ساعت اجازه بدهید تا در داخل آب بماند. مخلوط را در یک بطری بریزید و سپس ۲ قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای خام را اضافه کنید. سپس بطری را کاملا تکان دهید تا شکر در بطری کاملا حل شود. اینک آب نارگیل برای میل شما آماده است و می‌توانید آنرا خنک بنوشید.       منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تناسب اندام لاغری کاهش وزن پارسی خبر آب نارگیل آب نارگیل فشار خون شدن شکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات

به گزارش پارس نیوز، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ سود بین بانکی با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۱ درصد رسید.

 این نرخ از ابتدای سال جاری با روند کاهشی همراه بود به جز هفته منتهی به ۲۹ فروردین ماه. نرخ بهره بین بانکی در هفته پایانی فروردین با افزایش همراه شدو با ۴ صدم درصد افزایش نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۲ درصد رسید.​

نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به ۲۲ فروردین ماه با کاهش نیم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۴۸ درصد رسید. نرخ بهره بین بانکی که در هفته نخست فروردین ماه سال جاری ۲۳.۶۲ درصد شده بود در دومین هفته از نخستین ماه سال جدید با کاهش ۴ صدم درصدی همراه شد و به ۲۳.۵۸ درصد رسید.

این نرخ در هفته پایانی اسفندماه سال ۱۴۰۲ به ۲۳.۶۶ درصد رسیده بود که بالاترین نرخ بهره بین بانکی از آبان‌ماه به بعد محسوب می‌شود. بیشترین رکورد این نرخ در هفته نخست مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است. نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۵ مهرماه سال ۱۴۰۲ با رکوردشکنی ۱۰ سال به ۲۳.۸۰ درصد افزایش یافته بود؛ البته بعد از آن روند کاهشی نرخ سود بین بانکی آغاز شد و در هفته نخست آبان‌ماه به ۲۳.۷۱ درصد کاهش یافت و بعد ان آن وارد کانال‌های پایین‌تر شد.

منبع : تسنیم

دیگر خبرها

  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی؛ از کاهش وزن تا پوست سالم
  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت​
  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات
  • نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات
  • نوشیدنی‌های سرشار از آهن
  • کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت
  • میان وعده هایی سالم برای کودکان
  • نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان
  • ۷ راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید