Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محسن مفید روز شنبه در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد: ادعاها باید همراه با مستندات ارایه شود.

وی افزد: طبق ماده ۶۸ قانون انتخابات اگر کسانی شکایتی دارند باید براساس مستندات شکایتشان را ارایه دهند اما اگر دلیلی ارایه نکنند کسی که از او شکایت شده است می تواند در دادگاه مطالبه حق کند.

حجت الاسلام مفید در خصوص فاصله کم آرای کاندیداها نیز گفت: طبق قانون هر کاندیدایی که ۲۰ درصد آرا را کسب کرده باشد می تواند به مجلس برود حالا می خواهد نسبت به نفر بعد اختلافش هزار رای یا ۱۰ هزار رای باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص زمان اعلام نتایج نیز بیان داشت: آمار انتخابات الان تقریبا تعیین تکلیف و وارد سیستم شده است و باید تجمیع آمار انجام بدهیم در این مرحله هم فرمانداری ها تجمیع آرا خودشان را دارند و هم شورای نگهبان و در نهایت پس از تطبیق و تجمیع، این آمار به هییات مرکزی نظارت بر انتخابات می رود و به صورت رسمی اعلام می شود.

رییس دفتر شورای نگهبان استان در خصوص وضعیت کلی سلامت انتخابات اعلام کرد: به طور کل از روند برگزاری انتخابات در استان راضی هستیم و اگر احیانا تخلفی گزارش شود که بر نتیجه نهایی تاثرگذار باشد حتما به موضوع رسیدگی می شود.

حجت الاسلام مفید در خصوص میزان مشارکت شهروندان در انتخابات نیز گفت: مشارکت در انتخابات به نسبت متوسط جهانی در حد معقولی بوده است به گونه ای که در کل کشور بیش از ۴۰ درصد مشارکت داشته ایم و میانگین مشارکت در استان کرمانشاه نیز ۴۳ درصد است هرچند برخی از حوزه های استان بالای ۶۰ درصد مشارکت نیز داشته اند.

وی تاکید کرد: با نگاه به آمار مشارکت مردم در دوره های قبل شاهد تنها ۱۰ درصد کاهش مشارکت هستیم لذا باید از زحمات تمام عوامل برگزاری انتخابات و نیز مردم غیور که پای صندوق رای آمدند، تشکر کرد.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات شورای نگهبان قانون مجلس شورای اسلامی مشارکت انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا یک هفته بسیار دشوار را پشت سر گذاشته باشد.

این نتیجه در حالی برای شاگردان ژاوی رقم خورد که آنها معتقد بودند گل سالمی که لامین یامال به ثمر رسانده و از روی خط دروازه عبور کرده بود به اشتباه از سوی داور وسط و کمک داور ویدیویی اعلام نشده است. آنها همچنین به پنالتی اعلام شده در سر برخورد کوبارسی با واسکز اعتراض داشتند.

با این حال لالیگا اعلام کرد که داوری این دیدار مشکل خاصی نداشته و نمره قبولی را گرفته است و همین موضوع باعث عصبانیت مدیران بارسا شد و حالا RAC1 خبر داده است که آنها تصمیم‌شان را برای شکایت رسمی از اتفاقاتی که در جریان الکلاسیکو رخ داد گرفته‌اند.

مدیران بارسا با این شکایت در واقع از کمیته داوران خواسته‌اند که تمامی تصاویر و همچنین فایل‌های صوتی صحبت‌های مطرح شده بین داوران و همچنین کمک داور ویدیویی را در اختیار آنها قرار دهد.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • اعلام رسمی نتایج «پیمایش ملی سلامت روان» در ابتدای تابستان
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود