Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: لغو بازی ممکن نیست اگر به این سمت برویم که از حضور تماشاچیان در لیگ بهره نبریم لیگ ساکتی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سهیل مهدی در گفت‌وگو با رادیو تهران در خصوص بیماری کرونا و شرایط برگزاری لیگ برتر، اظهار داشت: واقعیت این است بیماری کرونا یک بحث بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من متوجه شدم که وزارت ورزش هم توصیه‌هایی داشته و ما هم از کمیته پزشکی استعلام کردیم تا این دوستان اگر نکاتی در این خصوص دارند به ما بگویند. از بازی سپاهان و پرسپولیس تصمیم گرفته‌ایم دست دادن را در فوتبال حذف کنیم و با مشت بازیکنان با هم تماس داشته باشند.

وی افزود: ما نگران هستیم باید ببینیم سازمان‌های بالادستی‌مان چه تصمیم‌هایی می‌گیرند. در حادترین شرایط AFC بازی‌های چین را در بیرون از این کشور برگزار کرده است لغو بازی در این شرایط ممکن نیست اگر به این سمت برویم که از حضور تماشاچیان در لیگ بهره نبریم لیگ ساکتی خواهیم داشت. البته ضدعفونی کردن استادیوم‌های بزرگ مثل آزادی، نقش جهان و ... دور از ذهن است.

مهدی در مورد اینکه شاید هواداران به خاطر این ویروس به ورزشگاه نیایند عنوان داشت: بحث استقبال و عدم استقبال هواداران ممکن است به خاطر شرایط شخصی افراد باشد و توصیه‌هایی که شده است که در اماکن پرتردد حضور نیابند. ما هم به خاطر همین از کمیته پزشکی خواسته‌ایم توصیه‌های لازم را بگوید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس سازمان لیگ ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو در روز تعطیل خود در یک جلسه تمرینی اضافی شرکت کرد و امیدوار است بتواند به اندازه کافی برای دیدار رم در برابر بایر لورکوزن آماده باشد.

بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا پنجشنبه‌شب در ورزشگاه المپیک رم برگزار می‌شود و دیدار برگشت هفته آینده در آلمان برگزار خواهد شد.

لوکاکو در جریان بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان از ناحیه ران پای راست آسیب دید و از آن زمان دیگر برای رم بازی نکرده است.

دنیله د‌ه‌روسی در مورد آمادگی مهاجم بلژیکی تیمش گفت که خوشبین است که لوکاکو می‌تواند به اندازه کافی برای بازگشت در این هفته آماده باشد و این بازیکن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا برای این بازی حساس آماده باشد.

تلاش لوکاکو به قدری جدی است که حتی امروز که به کل تیم مرخصی داده شده بود هم او به تنهایی به زمین تریگوریا رفت و به تمرین پرداخت. به گفته اسکای اسپورت ایتالیا وضعیت لوکاکو خوب است و می‌تواند برای برابر لورکوزن بازی کند.

کریس اسمالینگ نیز پس از یک مشکل عضلانی در تلاش است تا به فرم خود بازگردد.
گزینه‌ها در دفاع برای ده‌روسی محدود است، زیرا زکی چلیک به دلیل کارت قرمز بازی با میلان محروم است، در حالی‌که دین هویسن و راسموس کریستنسن هم در لیست اروپایی تیم حضور ندارند.

دیگر خبرها

  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم