Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، اقبال عباسی در این پیام آورده است: دوم اسفندماه سال ۹۸ تجلی دیگری از حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق‌های رأی بود و مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی استان چهارمحال و بختیاری نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات،حماسه‌ساز شدند.

در این پیام آمده است:ملت سلحشور ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور استان، بار دیگر با مشارکت خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه بزرگ دیگری آفریدند و به دنیا به ویژه استکبار جهانی و هم‌ پیمانانش ثابت کردند که تحت هر شرایطی پشتیبان نظام بوده و به آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری پایبند بوده و تهدیدها و توطئه‌های مختلف تاثیری در اراده ایشان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرده است: اینجانب ضمن تبریک به مردم شریف و قدرشناس استان چهارمحال و بختیاری،از کلیه عوامل اجرایی، قضایی، نظارتی،نظامی، انتظامی،امنیتی و همه‌ دست‌اندکاران انتخابات به ویژه اصحاب رسانه که در برگزاری این حماسه پرشور نقش آفرین بودند، صمیمانه سپاسگزاری کرده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
چهارمحال و بختیاری ۴ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان چهارمحال و بختیاری استکبار جهانی انتخابات ایران اسلامی چهارمحال و بختیاری انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود