Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@16:16:58 GMT

شروع پخش فصل دوم «عصر جدید»

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۱۱۱۹

شروع پخش فصل دوم «عصر جدید»

زمان پخش فصل دوم مسابقه «عصر جدید» تلویزیون، مشخص شد.

به گزارش مشرق، آذرماه خبری منتشر شد که ثبت‌نام شرکت‌کنندگان برای حضور در فصل دوم "عصر جدید" آغاز شده و از اسفندماه روی آنتن می‌رود. این خبر را پایگاه اطلاع‌رسانی سیما منتشر کرده و البته احسان علیخانی در گفت‌وگویی هم به رسیدن فصل دوم در پایان زمستان ۱۳۹۸ اشاره کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات آیتم‌ها و تغییرات در فصل دوم "عصر جدید" هنوز مشخص نیست اما خبرها حاکی از آن است که دوباره امین حیایی، رویا نونهالی، بشیر حسینی و آریا عظیمی‌نژاد بر صندلی داوری این مسابقه تلویزیونی تکیه زده‌اند. 

بیشتر بخوانید: زمان پخش فصل دوم "عصر جدید" مشخص شد

البته که احسان علیخانی اعلام کرده که  تغییر و تحولی در دکور عصر جدید و  نوع آیتم‌ها اتفاق می‌افتد. باید دید که در آستانه پخش چه تغییرات و اتفاقاتی برای فصل دوم "عصر جدید" بوجود می‌آید؟

فصل دوم "عصر جدید" ضبط خودش را از روز چهارشنبه ۲۳ بهمن‌ماه آغاز کرده و این روزها به تصویربرداری‌اش ادامه می‌دهد تا همزمان با ولادت امام علی(ع) روی آنتن شبکه ۳ سیما برود. بنابر اعلام صفحه این مسابقه تلویزیونی چند قسمت از مرحله اول فصل دوم "عصر جدید" در اسفندماه پخش می‌شود و ادامه آن هم قرار است در ایام نوروز هر شب روی آنتن برود. "

در فصل اول عصر جدید فاطمه عبادی (هنرمند نقاش با شن)، محمد زارع (آکروبات کار)، پارسا خائف (خواننده نوجوان)، سعید فتحی روشن (شعبده باز و منتالیست) وگروه دختران نینجا (هنرهای رزمی) به ترتیب نفرات اول تا پنجم شدند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا عصر جدید فصل دوم عصر جدید شعبده باز احسان علیخانی امین حیایی شبکه3 سیما مشرق عصرجدید بشیر حسینی محمد زارع سعید فتحی روشن رویا نونهالی فاطمه عبادی عصر جدید فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر ۲ هک نشده است

روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است و هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است. این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ببینید | دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • (ویدئو) دوبله فوق‌العاده ابراهیم شفیعی روی آنتن تلویزیون
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۱۵ ‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شبکه خبر دو هک نشده است
  • شبکه خبر ۲ هک نشده است