Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم پاکستان ضمن تهدید شهباز شریف گفت: اگر او زمان مشخصی برای بازگشت به کشور اعلام نکند باید او را عزل کرد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای.آر.وای نیوز، «فواد چوهدری» وزیر علوم پاکستان اعلام کرد: مدت زیادی از خارج شدن «شهباز شریف» رئیس اپوزیسیون در پارلمان پاکستان از کشور گذشته و او باید زمان مشخصی را برای بازگشت اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر شهباز شریف بخواهد همچنان در جلسات پارلمان حضور نداشته باشد باید او را عزل کرده و فرد دیگری را جایگزین او کرد.

فوادچوهدری ضمن ارسال نامه ای به «اسد قیصر» رئیس پارلمان پاکستان گفت: در تصویب لوایح رئیس اپوزیسیون نقش مهمی ایفا می کند و نبود شهباز شریف به پارلمان ضربه می زند.

عضو ارشد حزب تحریک انصاف اظهار داشت: شهباز شریف در تمام مدتی که حضور ندارد از تسهیلات ویژه استفاده می کند و نباید به او اجازه داد از خزانه ملی سواستفاده کند.

فواد چوهدری حضور بی دلیل یک سیاستمدار ارشد را در خارج از کشور غیر قانونی توصیف کرده و از رئیس پارلمان خواست او را عزل کند.

گفتنی است شهباز شریف از مدتی پیش همراه نواز شریف به انگلیس رفته و زمان مشخصی برای بازگشت خود نیز اعلام نکرده است.

این در حالی است که شهباز شریف به فساد مالی نیز متهم است و دادگاه در حال بررسی پرونده های او در این زمینه است.

دولت اسلام آباد تلاش می کند با گرفتار کردن سران حزب نواز قدرت اپوزیسیون و جبهه مخالف خود را کمتر از قبل کند.

شهباز شریف: عمران خان به جای توجه به مسائل اقتصادی در حال انتقام گیری سیاسی استافشاگری راناثناءالله: شهباز شریف به پاکستان باز نمی‌گرددشهزاد اکبر: اموال شهباز شریف طی سال‌های اخیر 70 برابر شده است

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان شهباز شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس‌جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی خود در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری در ایالت فلوریدا، تلاش داشت تا با یک موجود خیالی دست بدهد.

گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی کد خبر 847092 برچسب‌ها خبر ویژه بایدن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • واگذاری «استقلال» به هلدینگ خلیج فارس با عدل و انصاف سازگار نیست
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • دستاوردهای سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • رئیس جمهور ساعاتی قبل به تهران بازگشت
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • ناتو چنگ و دندان نشان می‌دهد/ رزمایش در فنلاند تحریک‌آمیز است
  • پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان