Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:47:02 GMT

خط تولید خودروی برقی آئودی متوقف شد!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۱۵۶۱

خط تولید خودروی برقی آئودی متوقف شد!

آئودی اعلام کرده که تحت تاثیر مشکل در تامین قطعات ، به مدت چند روز خط تولید خودروی برقی خود را متوقف خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا به نظر می رسد که آئودی ای – ترون به عنوان خودروی تمام الکتریکی تحت تاثیر مشکل در تامین قطعات و باتری های مخصوص، به مدت چند روز متوقف خواهد شد.

طبق گزارش وب سایت insideevs، بسیاری از کارشناسان بر این باورند که شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا موجب شده است بسیاری از شرکت های چینی که وظیفه تامین قطعات موردنیاز سایر خودروسازان  را برعهده داشتند، با مشکلات عدیده ای مواجه شود.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آئودي خودروی برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک

رضا سرایی با اشاره به ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک بیان کرد: مبلغ این قرارداد ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو معادل ۹ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۴۹۷ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: طبق قرارداد، شرکت ماشین‌سازی اراک موظف است در مدت ۱۸ ماه این پروژه را تکمیل و سفارشات را تحویل دهد که مراحل ساخت و تولید از اواخر آذرماه شروع شده است.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک، ساخت مخازن کروی پتروشیمی را از دیگر اقدامات در حال انجام این شرکت عنوان کرد و افزود: مبلغ این قرارداد ۶ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۲۴ یورو معادل ۲ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۶۳۹ میلیون ریال در نظر گرفته شده که طبق توافق قرارداد، باید در مدت ۱۲ ماه تکمیل و تحویل داده شود.

سرایی خاطر نشان کرد: این پروژه آبان ماه سال گذشته شروع شد و محل اجرای آن استان بوشهر، بندر عسلویه است.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک با بهره‌مندی از ماشین آلات مدرن، خطوط تولید پیشرفته و کادر مهندسی مجرب یکی از شرکت‌های صنایع زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که حیطه گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی در ۲۰۲۴ رکورد خواهد زد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند