Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهردار قم از انتقال زباله‌های عفونی بیمارستان‌های کامکار و فرقانی با ناوگان ویژه خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدمحسن میرهادی در جلسه آموزش و پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار با حضور ناظران خدمات شهری مناطق، با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی از سوی نیروهای خدمات شهری و فضای سبز، اظهار کرد: رعایت الزامات بهداشتی و سلامتی از سوی پیمانکاران و کارگران خدمات شهری باید نظارت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم آموزش کارگران در خصوص نشانه‌های بیماری‌های ویروسی، تصریح کرد: خصوصاً در مورد ویروس کرونا باید پاکبانان و کارگران فضای سبز توجیه شوند تا با تدابیر بهداشتی به کار خود ادامه دهند.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر ضرورت اهتمام نیروهای شهرداری بر استمرار خدمت به شهر، گفت: نمی‌توانیم نظافت شهر را به دلیل شیوع بیماری یا هر چیز دیگری تعطیل کنیم و باید تدابیر لازم در خصوص پیشگیری از این مسائل اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه انتقال زباله‌های عفونی بیمارستان‌های کامکار و فرقانی با ناوگان ویژه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: باید نظارت کامل صورت گیرد که پسماند این مراکز که به عنوان مرکز ویژه بستری بیماران مشکوک به ویروس کرونا هستند با رعایت کامل الزامات بهداشتی و انتقال پسماندهای عفونی صورت گرفته و به درستی دفع شود.

میرهادی با تاکید بر ضدعفونی مستمر ناوگان انتقال پسماند افزود: دستورالعمل‌های مراکز بهداشتی نیز باید مستمر رصد شده و رعایت شود.

کد خبر 411667

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قم کلانشهر شهر کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود