Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: بعد از اتمام مرحله شمارش آرا، نمایندگان منتخب مردم استان برای حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، ناصر خوش خبر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی با مشارکت بالایی در انتخابات، نمایندگان خود را برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعیین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: مجموع واجدین شرایط رأی دادن در این دوره از انتخابات در استان خراسان جنوبی بیش از 560 هزار نفر بوده است

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار نهایی اعلام شده از ستاد انتخابات کشور، از مجموع 155 هزار و 505 رأی مأخوذه، حسین خسروی اسفزار در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان، خوسف  72 هزار و 872 رأی کسب کرد. 

خوشخبر افزود: مصطفی نخعی در حوزه انتخابیه نهبندان، سربیشه از مجموع 52 هزار و 153 رأی مأخوذه، 17 هزار و 341 رأی مردم را از آن خود کرد. 

انتخابات ایران| حضور با نشاط مردم ایلام در حماسه انتخابات 98 به روایت تصاویرانتخابات 98 | مردم هرمزگان از شاخص‌های یک انتخاب اصلح می‌گویند + فیلم

وی ادامه داد: مجید نصیرایی نیز از مجموع 84 هزار و 74 رأی مأخوذه با کسب 37 هزار و 334  رأی، نماینده منتخب مردم در شهرستان‌های فردوس،طبس، سرایان ، بشرویه شد.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی؛ در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه هم سلمان اسحاقی با 21 هزار و 934 رأی از مجموع 75 هزار و 744 رأی، بیشترین آراء مأخوذه را کسب کرد. 

خوش‌خبر در ادامه به تشریح بندهای ماده 68 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت و بیان کرد: بر اساس ماده 68 قانون انتخابات، از تاریخ انتشار آگهی اعلام نتایج شمارش آرای مأخوذه، هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه به مدت 2 روز برای قبول شکایت‌ها آماده است.

وی افزود: به استناد تبصره‌های 2،1 و 3 ماده 68 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت دارند، می‌توانند ظرف مدت 7 روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان تسلیم دارند. 

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوب تأکید کرد: در این مرحله، شکایت‌هایی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی یا شاکیان، شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن و اصل امضای شاکی را داشته باشد. 

به گفته وی در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک، کسی را متهم کند  و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد، قابل تعقیب و پیگیری وجود دارد.

لازم به یادآوری است  564 هزار و 9 نفر در استان خراسان جنوبی واجد شرایط رأی داده بودند که 352 هزار و 894 نفر در انتخابات شرکت کردند که میزان مشارکت مردم استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 66 درصد بوده است و گروه پیروز نیز حزب اصولگرا در تمام چهار حوزه‌های انتخابیه خراسان جنوبی بوده است.

انتهای پیام/‌254/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس ستاد انتخابات استان خراسان یازدهمین دوره مجلس استان خراسان جنوبی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

وزیر کشور گفت: مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است