Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-26@07:21:04 GMT

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک خبر عجیب

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۲۰۳۵

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک خبر عجیب

باشگاه پرسپولیس در خصوص اخبار عجیب پیرامون باشگاه و شایعاتی که در خصوص حضور تیم در امارات وجود داشت بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش جنوب نیوز، جمعه شب یکی از خبرگزاری‌ها خبری عجیب در خصوص سفر پرسپولیسی‌ها به امارات منتشر کرد. در این خبر آمده بود که دختران مجرد بدون داشتن هیچ نسبتی برخی از بازیکنان پرسپولیس را در سفر به امارات برای دیدار با الشارجه همراهی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر عجیب اما خیلی زود با واکنش باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شد.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: ۷ قهرمانی پرسپولیس خیلی ها را هراسان کرده و هواداران باید هوشیار باشند. یکسری حاشیه‌سازی‌های کذبی علیه پرسپولیس صورت می گیرد و سرمنشا برخی خبرها مشخص است که از کجا آمده. پرسپولیس ۸ بازی فشرده با مدعیان ایران و آسیا داشته و دارد و در کنار مشکلات زیادی از جمله ترافیک بازی‌ها و اشتباهات داوری که لطمه زیادی به تیم زده، حالا این مباحث و شایعات زشت و مکرر زیادی در مورد بازیکنان پرسپولیس منتشر شده که هیچ یک صحت ندارد.  بازیکنان پرسپولیس فقط یک روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۳ عصر در اختیار خود بودند و بدون هیچ مشکل و حاشیه ای به اردو برگشتند اما برخی رسانه‌ها، اخبار را طور دیگری منتشر می‌کنند. این موضوع برای ما روشن شده که برخی رسانه‌ها از اول فصل علیه ما حاشیه‌سازی می‌کنند و وابستگی‌شان به بعضی تیم‌ها محرز شده است. به همین خاطر همین فردا صبح، در این مورد اقدام قانونی می کنیم. این افراد باید پاسخگوی شایعه‌سازی خود باشند.  هواداران باید آگاه باشند و به این شایعات اهمیت ندهند. انگیزه بازیکنان و اعضای باشگاه با این شایعات قوی‌تر می‌شود و ما قویا با چنین اقداماتی مقابله می‌کنیم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی

در کادر بازیکنان تیم فولاد خوزستان بازیکنی حضور دارند که آمار بازی‌اش در این تیم بسیار عجیب به نظر می‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم سلجومی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی 31 ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده است، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

با اینکه معمولاً بازیکنان فولاد شناخته شده هستند، این بازیکن گمنام است. در سایت باشگاه فولاد آمار بازی این بازیکن 16 دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399  یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت 15 دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است. در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصل اخیر به دلیل محدود بودن لیست فولاد به ناچار چند بازیکن خود را در لیست مازاد قرار داد. در فصول گذشته بارها دیده شده است که بازیکنان بزرگ باشگاه خوزستانی به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان خود روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است. هنوز مشخص نیست چرا و چطور این بازیکن گمنام توانسته است در دوره حضور مربیان متوالی هفت فصل پی در پی در این تیم حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی