Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@07:46:39 GMT

خبر بد برای پرسپولیس در آستانه دیدار حساس

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۲۱۴۸

خرداد: کاپیتان پرسپولیس در دیدار هفته بیستم تیمش غایب است.

به گزارش خرداد از  ایلنا، سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس که در جریان دیدار با الشارجه دچار مصدومیت شده بود، با وجود تلاش کادرپزشکی به دیدار حساس هفته بیستم تیمش نخواهد رسید.

سید جلال در پایان نیمه اول بازی برابر شارجه از ناحیه پا احساس درد داشت و با صلاحدید کادر فنی،تعویض شد و در روزهای اخیر هم تلاش‌های زیادی برای آماده‌سازی او صورت گرفت که در نهایت موفقیت آمیز نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب کاپیتان سرخپوشان بازی حساس مقابل سپاهان را از دست داد و در این بازی غایب بزرگ تیمش خواهد بود.

برچسب ها: پرسپولیس ، سپاهان ، جلال حسینی

منبع: خرداد

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی