Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ستاد انتخابات نتایج قطعی و رسمی در برخی حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان را اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان رزومه منتخبان مردم استان در مجلس یازدهم را بررسی می‌کند.

فریدون حسنوند منتخب مردم اندیمشک

متولد ۱۳۴۴ اندیمشک 

سیاست‌مدار و مدیر ارشد اجرایی  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوابق اجرایی و سیاسی

دانش‌آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه آزاد اسلامی است. او از اعضای داوطلب در طول جنگ ایران و عراق بود. حسنوند در ادوار ششم، هفتم ، هشتم و دهم مجلس به‌عنوان نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی حضور داشت. او در فاصله سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۲ برای مدت یک سال، استاندار بوشهر بود.

تکمیل می شود...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک

 آئین اهدای سند مالکیت به روستاهای بنوار ناظر اندیمشک و دونه امیدیه به نمایندگی از ۷۵۶۰ سند مالکیت روستای استان خوزستان با حضور  حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس دادگستری کل خوزستان ، اصل فرماندار شهرستان اندیمشک ، امام جمعه شهرستان و تعدادی از مدیران محلی و استانی در محل سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

بابایی رئیس ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه ۳۶۰ جلد سند مربوط به شهرک بنوار ناظر از توابع شهرستان اندیمشک صادر شده است، گفت: در این شهرک، اختلاف بین دستگاه‌های منابع طبیعی، اوقاف، آبخیزداری و بنیاد مسکن مانع صدور سند بود که پس از حدود نیم قرن  حل شد.

زمانی اصل فرماندار شهرستان اندیمشک نیز گفت: اسناد مالکیت در سال ۱۴۰۲ رشد قابل توجهی داشته است و روند صدور اسناد مالکیت طی چند سال اخیر با رشد بیش ۵۰ درصدی به همت همه مسؤلین و مردم صورت گرفته است.

در این آئین به طور نمادین سند مالکیت به تعدادی از اهالی محترم شهرک بنوار ناظر اندیمشک و روستای دونه امیدیه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان