Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@23:40:55 GMT

استوکس از لیست بازی با سپاهان خط خورد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۳۹۳۳

استوکس از لیست بازی با سپاهان خط خورد

استوکس برای کمک به پرسپولیس و بازی‌های بسیار حساسی که این تیم پیش‌رو داشته و دارد جذب این تیم شد، اما تاکنون نه تنها نتوانسته باری از روی دوش تیمش بردارد بلکه اخیرا حاشیه‌هایی نیز بوجود آورده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این بازیکن بعد از بازی با الشارجه و قبل از یکی از حساس‌ترین بازی فصل تیمش با سپاهان از سرمربی تیم خود می‌خواهد دو روز دیرتر به تمرینات اضافه شود، اما مدعی می‌شود به خاطر فرزند کوچکش درخواست مرخصی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بماند که چرا این قدر راحت با مرخصی وی موافقت شد، اما این بازیکن بدون توجه به روز‌های حساسی که تیمش سپری می‌کند ترجیح داد در دبی به گشت و گذار با دوستانش بپردازد و بازگشتش را نیز با تصمیم خود به تاخیر بیندازد.

نکته جالب توجه اینکه بلیت برگشت استوکس که باشگاه پرسپولیس برای او تهیه کرده بود، ساعت ۸ روز گذشته (جمعه) بوده، اما وی مدعی می‌شود به دلیل خواب ماندن به این پرواز نرسیده است! او بلیت بازگشتش را آخرین پرواز دبی به تهران که ساعت ۲۲:۳۰ بوده تهیه می‌کند تا حداقل یک روز دیگر هم در کنار دوستانش باشد! ضمن اینکه استوکس دو هفته پیش هم از یحیی خواسته بود تا راهی دبی شده و دیداری با خانواده‌اش داشته باشد که با این خواسته او مخالفت شده بود.

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم در نظر دارند برخورد جدی با این بازیکن کنند و در اولین اقدام قرار است نام او از لیست ۱۸ نفره بازی فردا با سپاهان خارج شود و اگر این کار انجام نشود به بقیه نفرات پرسپولیس که حضوری منظم در تمرینات تیمشان دارند بی‌احترامی شده است.

بازیکنی که با قیمت بالا جذب پرسپولیس شد تا به این تیم کمک کند این روز‌ها به یک بازیکن حاشیه‌ساز برای تیمش تبدیل شده و با شرایط بدنی هم که او دارد حداقل بعید است در یکی دو هفته آینده هم به کار مربیان پرسپولیس بیاید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استوکس پرسپولیس تابناک ورزشی اخراج کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران دو روز دیگر در رقابت دشواری در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که کسب حتی یک امتیاز هم در این بازی می‌تواند آنها را به بقا در لیگ برتر امیدوارتر کند و محمود قائدرحمتی نیز سعی دارد با رفع مصدومیت به ترکیب تیمش در این بازی برگردد.

محمود قائدرحمتی که  دو هفته قبل در دیدار نساجی مازندران مقابل سپاهان و تیم سابق خود به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در دو مسابقه اخیرشان برابر تراکتور و ذوب‌آهن حضور نداشت، اما ظاهرا وضعیت او بهتر شده و بعید نیست بتواند در جدال با پرسپولیس به میادین برگردد.

هافبک بلند قامت نساجی مازندران که تجربه کسب چهار پیروزی همراه با تیم‌های مختلف مقابل پرسپولیس را دارد و دو سال قبل هم در جام حذفی یک پاس گل برابر این تیم در ورزشگاه آزادی داد، زیر نظر کادر پزشکی تیمش شرایط بهتری پیدا کرده تا دوشنبه دوباره در لیست بازی قرار بگیرد.

قائدرحمتی که سه سال قبل هم در نساجی مازندران عضویت داشت و گل‌های حساسی در راه بقای این تیم در لیگ برتر به ثمر رساند، انگیزه زیادی دارد تا در دیدار با پرسپولیس به میدان برود و تیمش را کمک کند.

دیگر خبرها

  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان