Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@09:02:48 GMT

ورود شاخص بورس به کانال ۴۸۱ هزار واحد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۴۰۴۴

ورود شاخص بورس به کانال ۴۸۱ هزار واحد

براساس معاملات امروز بیش از هفت میلیارد و ۱۲۷ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۲ هزار و ۸۹۶ میلیارد ریال داد و ستد شد.

به گزارش ایرنا، همچنین شاخص کل (هم وزن) با یک هزار و ۵۶۶ واحد افزایش به ۱۵۷ هزار و ۲۵۱ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با‌ی هزار و ۴۳ واحد رشد به ۱۰۴ هزار و ۷۵۰ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور نیز با سه هزار و ۳۰۸ واحد افزایش به رقم ۵۹۴ هزار و ۹۴۰ واحد رسید، شاخص بازار اول ۷۳۹ واحد و شاخص بازار دوم ۱۳ هزار و ۱۲۷ واحد افزایش داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد پتروشیمی پارس (پارس) با ۵۶۸ واحد، گروه صنعتی پاکشو (پاکشو) با ۳۵۰ واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۳۴۶ واحد، فولاد خراسان (فخاس) با ۳۰۹ واحد، پالایش نفت تهران (شتران) با ۳۰۷ واحد و البرز دارو (دالبر) با ۲۰۶ واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

در مقابل نماد بانک ملت (وبملت) با ۴۰۵ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۱۹۰ واحد، بانک پاسارگاد (وپاسار) با ۱۷۳ واحد، بانک تجارت (وتجارت) با ۱۷۱ واحد و بانک صادرات ایران (وبصادر) با ۱۴۸ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر معاملات امروز بورس داشتند.

برپایه این گزارش، در بین نماد‌های امروز نماد بانک ملت، بانک تجارت، سایپا، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و پالایش نفت تهران در گروه نماد‌های پربیننده قرار داشتند.

گروه خودرو در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۸۴۷ میلیون و ۷۰۵ هزار برگه سهم به ارزش بیش از چهار هزار و ۳۳۶ میلیارد ریال داد و ستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز بیش از ۶ واحد افزایش داشت و بر روی کانال ۶ هزار ۲۱۳ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار دو میلیارد و ۱۸۰ هزار برگه سهم به ارزش بیش از ۲۷ هزار و ۹۵۹ میلیارد ریال داد و ستد شد.

امروز در بین تمامی نمادها، نماد فرابورس ایران (فرابورس)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، گروه توسعه مالی مهر آیندگان (ومهان) بیمه کوثر (وکوثر)، سنگ آهن گهرزمین (کگهر) تولید برق عسلویه مپنا (بمپنا) بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص این بازار داشتند.

همچنین نماد هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، پتروشیمی مارون (مارون)، سهامی ذوب آهن اصفهان (ذوب)، تولید برق نیروگاه دماوند (دماوند)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز) و بیمه پاسارگاد (بپاس) مانع از رشد بیشتر این شاخص شدند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بورس تهران شاخص بورس واحد افزایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها امروز در خانه نمانید

کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۳ اردیبهشت) در شرایط پاک است. به‌دنبال وزش باد و بارش باران که از َشب گذشته در برخی مناطق تهران آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد، هوای پایتخت تمیز و پاک شده به گونه‌ای که شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا صبح امروز روی عدد ۴۸ در شرایط سبز (پاک) قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، همچنین شاخص هوا در ۲۴ ساعت گذشته نیز بر روی عدد ۶۳ (شرایط قابل قبول) قرار داشت.

با توجه به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی، از امروز تا شنبه هفته آینده علاوه بر افزایش ابر، وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به‌صورت رگبار و رعد و برق در سطح استان مورد انتظار است.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان پنچ روز هوای پاک و ۳۸ روز هم هوای سالم استنشاق کرده‌اند. سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی در مجموع ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • تهرانی‌ها امروز در خانه نمانید
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص