Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:32:42 GMT

آغاز ثبت‌نام اردوی راهیان‌نور

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۴۱۱۶

آغاز ثبت‌نام اردوی راهیان‌نور

ایسنا/زنجان معاون فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: ثبت‌نام اردوی راهیان نور آغاز شده و تا ۱۲ اسفند ادامه دارد.

محمدرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اردوی راهیان‌نور، اظهار کرد: ثبت‌نام اردوی راهیان‌نور آغاز شده و تا ۱۲ اسفندماه ادامه دارد.

وی افزود: بسیج دانشجویی استان با همکاری دانشگاه‌های استان، ۱۲۱ اتوبوس و حدود ۹۰۰ الی ۱۰۰۰ نفر در کل استان را به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول در رابطه با اهداف برگزاری اردوی راهیان‌نور، تصریح کرد: هدف از برگزاری اردوی راهیان‌نور، آشنایی دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی شهیدان است. شعار امسال اردوی راهیان، دانشجویان مکتب سلیمانی است.

معاون فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی استان زنجان در رابطه با برنامه‌های اردوی راهیان‌نور برای دانشجویان، ادامه‌ داد: بازدید از مناطق جنگی و یادمان‌های عملیاتی ساخته شده در مناطق، مشاهده رزمایش و یک سری برنامه‌های آموزشی دیگر برای دانشجویان فراهم شده است.

عیسی‌خانی اظهار کرد: اولین کاروان اردوی راهیان‌نور از کاروان خواهران دانشگاه زنجان در تاریخ ۱۴ اسفندماه (بامداد ۱۵ اسفند) به استان خوزستان (جنوب کشور) اعزام خواهند شد.

وی در رابطه با کرونا ویروس و خطرات آن برای سفر به اردوی راهیان‌نور، افزود: تاکنون به طوری رسمی در این رابطه دستوری مبنی بر لغو سفر و یا مراقبت‌های لازم در خصوص کرونا ویروس ابلاغ نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زنجان راهيان نور اردوی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیأت امنای یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه به ویژه شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمان و مسؤولان این یادمان گفت: پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیأت امناهای یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

وی افزود: ستاد مرکزی به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها است.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید ایمان یاراحمدی معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097317 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران