Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه همه افراد نباید از ماسک استفاده کنند، گفت: شهرداری آماده بوده و برای مترو، اتوبوس، تاکسی، سازمان پسماند و فضای سبز برنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی را برای مقابله با کرونا دارد. تاریخ انتشار: 14:19 - 03 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۰۱۳

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با بیان اینکه نیازی به استفاده از ماسک برای همه مردم در سطح شهر وجود ندارد، گفت: تنها افرادی که بیمار هستند یا علایم بیماری دارند باید نسبت به استفاده از ماسک اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری یا شورای شهر برای مقابله با کرونا وظیفه‌ای دارند، افزود: شهرداری آماده بوده و برای مترو، اتوبوس، تاکسی، سازمان پسماند و فضای سبز برنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی را برای مقابله با کرونا دارد.


صدراعظم نوری ادامه داد: دستورالعمل‌های ضدعفونی کردن فضا برای مقابله با کرونا در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: آخرین آمار مبتلایان به کرونا/شمار مبتلایان به ۲۸ نفر رسید


وی همچنین از احتمال به حد نصاب نرسیدن جلسه شورای شهر خبر داد و تصریح کرد: با توجه به در ارتباط بودن برخی از اعضای شورای شهر با شهردار منطقه ۱۳ که به کرونا مبتلا شده شاید قرنطینه شدن آن‌ها مطرح شود از این رو با به حدنصاب نرسیدن جلسه لغو آن مطرح می‌شود.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا کرونا شهرداری برای مقابله با کرونا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طاهری عصر یکشنبه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اجرای طرح نور توسط فراجا در سراسر کشور و در شیراز گفت: امیدواریم با همدلی میان همه دستگاه‌ها و با رویکرد مومنانه این طرح و با کرامتی که در کارکنان فراجا وجود دارد این طرح سبب بهبود سیمای فرهنگی شهرمان و زدوده شدن معضلات فرهنگی شود.

رئیس سابق شورای شهر شیراز گفت: امروز با اینکه فراجا مظلومانه اما با اقتدار در انتهای خط مقابله با بی حیایی‌ها ایستاده اما سایر دستگاه‌ها نیز در این خصوص وظایفی دارند که باید به ارائه گزارش کار در باب آن بپردازند.

طاهری با بیان اینکه به فرموده شهید بهشتی هم اقناع و هم قدرت هردو با هم لازمه مدیریت است گفت: اقناع به تنهایی ممکن نیست و قدرت بدون اقناع نیز به دیکتاتوری منجر می‌شود.

عضو شورای شهر شیراز گفت: دشمن امروز به دنبال دوقطبی‌سازی و تبدیل بدحجابی از مسأله‌ای فرهنگی به چالشی امنیتی است و از همین روی اهمیت و ظرافت مأموریت ناجا مشخص می‌شود.

وی از رئیس پلیس فارس خواست از فرمانده فراجا دعوت کند که پس از سرکشی از شهرهای مشهد و قم به شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) نیز سفر کند.

طاهری در پایان از شهردار شیراز درخواست کرد گزارش مستندی از اقدامات شهرداری شیراز با مضمون حمایت از طرح حجاب و عفاف به شورا جهت تنویر افکار عمومی ارائه دهد.

کد خبر 6097655

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران