Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی آسمان این استان در بعضی ساعات با غبار رقیق محلی و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر انتظار می رود.

همچنین فردا یکشنبه تا صبح دوشنبه بدلیل نبود وزش باد قابل ملاحظه، در بعضی ساعات شاهد افزایش نسبی غبار و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود و از دوشنبه با ورود سامانه بارشی انتظار ابرناکی و طی روز سه شنبه و چهارشنبه انتظار بارش باران و در ارتفاعات انتظار بارش باران و برف داریم که در بعضی ساعات وزش باد شدید با رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش قابل ملاحظه دما از سه شنبه تا پنجشنبه و بارش برف و کولاک برف در بعضی نقاط شمالی و ارتفاعات استان از چهارشنبه تا پنجشنبه پیش بینی می شود. طی مدت فعالیت سامانه بارشی، در سطح شهر به دلیل بارندگی و مه و در ارتفاعات به دلیل مه و کولاک برف امکان اختلال در تردد شهری و بین شهری وجود دارد.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه(۱۶ و ۶)، یکشنبه (۱۶ و ۷)، دوشنبه(۱۷ و ۹)، سه شنبه(۱۲ و ۵)، چهارشنبه(۹ و ۲) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ورامین با ۲۰ درجه و فیروزکوه- امین آباد با منفی ۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

برچسب‌ها شهر تهران بارش باران اداره کل هواشناسی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران بارش باران اداره کل هواشناسی استان تهران شهر تهران بارش باران اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در برخی نقاط فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کارشناس هواشناسی برای فردا در برخی نقاط بارش‌های رگباری را پیش بینی و اعلام کرده سامانه بارشی جدید از چهارشنبه وارد استان می‌شود و فعالیت آن تا اواخر روز پنجشنبه در بیشتر نقاط فارس ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لرستان بارانی می‌شود
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور