Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@10:54:26 GMT

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در ۳ اسفند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۴۷۸۱

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در ۳ اسفند

جدول آخرین نتایج انتخابات مجلس/ اعلام اسامی اولیه منتخبین مجلس یازدهم در تهران/ تاکید بر جلوگیری از بحرانی‌تر شدن شیوع کرونا در کشور/ مهار سیاست‌های جنگ‌طلبانه ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران و... در صدر اخبار مورد توجه و پر بازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

جدول آخرین نتایج انتخابات مجلس

به گزارش ایسنا، نتایج شمارش آراء در حوزه های انتخابیه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که روز جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ با رای‌گیری در ۵۵ هزار شعبه اخذ رای در سراسر ایران برگزار شد در صدر اخبار پربازدید امروز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* صدر در کامنتی برای این خبر نوشت:  آمار کلی مشارکت رو هم اعلام کنید خیلی خیلی مهمه!

* علی هم پرسیده است که چرا میزان مشارکت با این همه تاخیر اعلام میشود؟ همیشه تا این لحظه مشارکت به تفکیک استان و کل اعلام میشد؟

* مخاطب دیگری به نام محسن نوشت: کوردلان تاب دیدن ندارند. هر رای، خاری است به چشمان تنگ نظران.

* زندیه در کامنتی جدا گانه گفت: درود بر شرف آنهایی که رای دادند.

* مخاطب دیگری هم نوشت: نماینده‌ای که تعداد آمار رایش معلوم نباشد در مجلس چه خواهد شد.

* محسن درخواست کرد که لطفاً اگر امکان داره تفکیک نتایج هر حوزه انتخابیه را هم بگذارید.

اعلام اسامی اولیه منتخبین مجلس یازدهم در تهران

خبر پر بازدید بعدی اعلام اسامی اولیه منتخبین حوزه انتخابیه تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور بود.

*رضا در کامنتی برای این خبر نوشت: خدا راشکر میکنم قالیباف آمد.

دیگر اخبار پر بازدید در مورد انتخابات دوم اسفند و اعلام نتایج آن را که امروز منتشر شده است را نیز میتوانید در لینک های زیر بخوانید.

نتایج برخی حوزه‌های انتخابیه اعلام شد

نتایج نهایی آرا در ۱۸ حوزه انتخابیه دیگر اعلام شد

جزئیات گزارش‌های دریافتی از تخلفات انتخاباتی به تفکیک استان‌ها

همکاران در همه شعب اخذ رأی در حال شمارش آراء هستند

اعلام اسامی منتخبین مجلس یازدهم در برخی حوزه‌های انتخابیه

آرای نهایی ۱۲ حوزه انتخابیه مجلس اعلام شد

مشارکت در انتخابات بد نبود/ نظام و دولت پیام حضور مردم را دریافت کنند

در همین ارتباط اظهارات سید احسن علوی، عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه «این انتخابات یک پیام برای دولت و نظام داشت» از خبرهای مورد توجه مخاطبان بود.

وی تصریح کرد: در جایی که پول نباشد، اندیشه و تعقلی وجود ندارد. امروز حق با مردم و کسانی است که برای امرار معاش خود دچار مشکل بوده و زندگی سختی را سپری می کنند. نظام و دولت باید پیام این انتخابات را دریافت کنند.

مشارکت مردم در انتخابات قابل قبول بود/ حل FATF و کرونا در اولویت دستگاه‌ها باشد

همچنین سید ابوالفضل موسوی، عضو فراکسیون امید مجلس گفت: با وجود همه مشکلات و هجمه هایی که دشمنان نظام بر کشور وارد کردند آمار اعلام شده درباره مشارکت در انتخابات قابل قبول است.

وی تاکید کرد: اکنون انتخابات تمام شده و باید بلافاصله از این مرحله عبور کنیم. حل کردن مسئله FATF  و مدیریت شیوع کرونا اکنون باید در اولویت همه دستگاه ها باشد.

این خبر هم از پربازدیدهای امروز بود.

***

جلوی بحرانی‌تر شدن شیوع کرونا در کشور گرفته شود

خبر پربازدید بعدی تاکید بهرام پارسایی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی برای جلوگیری از بحرانی تر شدن شیوع کرونا در کشور بود

وی خواستار این شد که با آموزش درست به مردم جلوی بحرانی‌تر شدن شیوع کرونا در کشور گرفته شود.

* رضا در کامنتی برای این خبر نوشت: واقعا باید خیلی فوری جلوی این ویروس گرفته شود و باید اقدامات قاطع انجام شود.

حضور گشت‌های تعزیرات در مراکز تولید و عرضه ماسک و دستکش یکبار مصرف

در همین رابطه محمدعلی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران از برنامه‌ریزی گشت‌های این سازمان برای حضور در مراکز عرضه و تولید ماسک و موارد مورد نیاز مردم در پی شیوع بیماری کرونا خبر داد.

***

مهار سیاست‌های جنگ‌طلبانه ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران

یادداشت رضا رسالت، کارشناس روابط بین الملل با عنوان «مهار سیاست‌های جنگ‌طلبانه ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران» از اخبار مورد توجه مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود.

وی در بخشی از این یادداشت تصریح کرد:سناتورهای آمریکایی به واسطه نگرانی از اقدامات غیرقانونی و پیش‌بینی ناپذیرترامپ، تلاش دارند با توسل به دیپلماسی، سیاست های جنگ طلبانه او را مهار کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نتایج انتخابات 98 کروناویروس سیاست های جنگ طلبانه مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اعلام اسامی اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از لحاظ اهمیت تفاوتی بین مرحله اول و دوم انتخابات وجود ندارد.

وی بیان کرد: مردم باید در دور دوم انتخابات مجلس نیز پای صندوق‌های رأی بیایند تا تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس دوازدهم مشخص شود. افرادی که به هر دلیل در مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم در انتخابات شرکت نکردند، این بار می‌توانند جبران کرده و در انتخابات مشارکت داشته باشند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی در حوزه‌هایی که به دور دوم رفته بسیار مهم است، تصریح کرد: امیدواریم در دور دوم انتخابات مجلس، مردم به داوطلبانی رأی دهند که بتوانند در مجلس دوازدهم منشأ اثر باشند و روحیه تحول‌گرا داشته باشند.

وی تاکید کرد: لازمه شکل‌گیری یک مجلس قوی این است که ۴۵ نماینده باقی مانده مجلس دوازدهم نیز افرادی شایسته و توانمند باشند.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراهم کردن فضای تبلیغات برابر برای رقابت سالم داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات نکته مهم دیگری است که باید مدنظر قرار گیرد، گفت: تعداد داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس دو برابر تعداد کرسی‌های باقیمانده یعنی ۹۰ نفر است و بر این اساس، امکان فراهم کردن فضاهایی برای رقابت این داوطلبان با یکدیگر بسیار راحت‌تر از مرحله اول است. صدا و سیما و مابقی رسانه‌ها باید در این زمینه فعال باشند تا اصل رقابت سالم به خوبی محقق شود.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به ضرورت تأمین سلامت و امنیت دور دوم انتخابات مجلس، تاکید کرد: یکسری اشکالات در مرحله اول انتخابات مجلس در برخی از حوزه‌های انتخابیه از جمله ثبت رأی با کد ملی دیگران مطرح شد که در مرحله دوم انتخابات مجلس باید از اشکالاتی از این دست جلوگیری شود.

کد خبر 6085438 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند