Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:55:45 GMT

پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۴۹۳۵

پرداخت ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید

برپایه این آمارها، بیشترین پرداختی این تسهیلات در استان تهران به هزار و ۴۲۷ واحد به ارزش ۶ هزار و ۷۲۶ میلیارد تومان بوده است.

۲۱ مورد از این واحدها در مناطق آزاد بوده‌اند که حدود ۶۱.۲ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

تسهیلات تبصره ۱۸

براساس آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت، همچنین در قالب تسهیلات برنامه تولید و اشتغال (تبصره ۱۸) تا پایان دی‌ماه تعداد دو هزار و ۱۲۵ واحد به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد ۴۲۳ واحد تسهیلات خود به ارزش دو هزار و ۴۴۷ میلیارد تومان را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین پرداختی این تسهیلات در استان اصفهان با ۲۸۲.۶ میلیارد تومان به ۳۵ واحد انجام شد و پس از آن استان‌های البرز (پرداخت ۲۴۰.۳ میلیارد تومان) و تهران (پرداخت ۱۸۸.۶ میلیارد تومان) قرار گرفتند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت اقتصاد مقاومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت اقتصاد مقاومتی تسهیلات بانکی رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت اقتصاد مقاومتی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی