Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@12:05:54 GMT

حجم معاملات بورس کالا ۳۳ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۵۲۱۵

حجم معاملات بورس کالا ۳۳ درصد افزایش یافت

ایران اکونومیست- بالغ بر ۵۸۸ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته پایانی بهمن مورد دادوستد قرار گرفت.

 588 هزار و 310 تن انواع کالا به ارزش بیش از 35 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته پایانی بهمن ماه امسال مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته قبل‌تر به ترتیب رشد 33 و 19 درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مدت در تالار محصولات صنعتی و معدنی 155 هزار و 225 تن انواع کالا به ارزش 13 هزار و 610 میلیارد ریال معامله شد. در این تالار 139 هزار و 997 تن فولاد، 9 هزار و 710 تن مس، 5 هزار و 200 تن آلومینیوم، 160 تن کنسانتره مولیبدن، 18 تن کنسانتره فلزات گرانبها، 140 تن شمش روی و 22 کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی هم 429 هزار و 549 تن انواع کالا به ارزش 21 هزار و 361 میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار 109 هزار و 739 تن قیر، 127 هزار و 450 تن وکیوم باتوم، 80 هزار و 451 تن مواد پلیمری، 72 هزار و 200 تن لوب کات، 34 هزار و 282 تن مواد شیمیایی، یک هزار و 262 تن روغن پایه، یک هزار و 500 تن سلاپس واکس، یک هزار و 930 تن عایق رطوبتی و 735 تن گوگرد معامله شد.

این گزارش می‌افزاید: بازار فرعی بورس کالای ایران هم در هفته گذشته معامله 3 هزار و 536 تن انواع کالا را تجربه کرد.

 تسنیم

برچسب ها: بورس کالا ، معاملات

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بورس کالا معاملات تن انواع کالا به ارزش میلیارد ریال بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد

سرهنگ حسین بدری روز پنجشنبه با تشریح جزئیات این خبر افزود: در اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با

خودروهای شوتی، در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، حمل کالاهای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری (شوتی) و چهار دستگاه وانت نیسان (شوتی)، برای ماموران محرز شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان زنجان خودروهای مذکور را رویت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

سرهنگ بدری اظهار داشت: در بازرسی از خودروها در مجموع تعداد ۲۱۰ کارتن هفت کیلویی تنباکو قاچاق (جمعا ۱۴۷۰ کیلوگرم تنباکو)، ۱۰ هزار و ۹۷۷ عدد انواع کالای بهداشتی و آرایشی خارجی، ۹۵۰ ثوب روسری خارجی و هفت راس دام سنگین (گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد