Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:13:42 GMT

۲ بازیکن ایرانی سایه به سایه با آندرس اینیستا

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۵۸۰۴

۲ بازیکن ایرانی سایه به سایه با آندرس اینیستا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پاس گل‌دهندگان برتر این رقابت‌ها را تا پایان هفته دوم مرحله گروهی معرفی کرد که در این بین چند بازیکن با ۲ پاس گل در صدر جدول قرار دارند.

در لیست مذکور، سعید آقایی و مهدی ترابی ستاره‌های ۲ تیم سپاهان و پرسپولیس نیز حضور دارند که با آندره کاریو، بغداد بونجاح، دوستونبک خامداموف، گوتوکو ساکای، جلال‌الدین ماشاریپوف و آندرس اینیستا در رقابت شانه به شانه‌ای قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور اینیستا ستاره اسبق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در این لیست بسیار جالب است. البته که دیگر بازیکنان خارجی حاضر در این جمع نیز شناخته‌شده هستند. کاریو در تیم ملی پرو بازی می‌کند. بونجاح برای فوتبال‌دوستان ایرانی نامی آشناست و ماشاریپوف هم مانند خامداموف برای تیم ملی ازبکستان بازی می‌کند و مقابل نمایندگان ایران چند بار بازی کرده است.

برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا آندرس اینیستا سعید آقایی مهدی ترابی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا آندرس اینیستا سعید آقایی مهدی ترابی لیگ قهرمانان آسیا آندرس اینیستا سعید آقایی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد

پویانمایی «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشور‌های ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویا‌های شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویا‌های اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی