Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی مسجد جمکران با اشاره به اجرای طرح هفتگی صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) گفت: مبلغ جمع‌آوری شده برای گوسفند قربانی هزینه و بخشی از آن در طرح اطعام عمومی آبگوشت جمکران مصرف و بخش دیگری نیز میان نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: در روایات به منتظران و شیعیان امام زمان(عج) توصیه شده است که در عصر غیبت به قربانی کردن و صدقه دادن برای سلامتی امام مهدی (عج) خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پویش آغاز هفته با صدقه برای سلامتی امام زمان(عج)

وی با اشاره به اینکه جهت دادن به امور خیر و زندگی مؤمنان به سمت امام زمان(عج) از برنامه‌های مسجد مقدس جمکران است، گفت: این مسجد بنا دارد نگاه و توجه مردم را به این سمت معطوف کند که بخشی از مال، زندگی و حتی زمان خود را به امام زمان (عج) اختصاص دهند که در این راستا حدود ۶ ماه است که پویشی راه‌اندازی شده است تا مردم هفته خود را با صدقه برای امام زمان (عج) آغاز کنند.

 

طبخ آبگوشت برای زائران جمکران و تهیه گوشت برای نیازمندان

حسین‌آبادی با بیان اینکه مردم می‌توانند از طریق کد دستوری #۳۱۳*۷۸۰* صدقات خود برای امام زمان(عج) را اهدا کنند، گفت: مبلغ جمع‌آوری شده از این طریق به صورت قربانی گوسفند هزینه می‌شود و گوشت حاصل در طرح اطعام عمومی آبگوشت مسجد جمکران در روزهای دوشنبه‌، سه‌شنبه و پنجشنبه هر هفته مصرف می‌شود و بخش دیگری نیز میان نیازمندان توزیع می‌شود.

 

توزیع ۲ تن گوشت برای سیل‌زدگان

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: این مسجد پویش رُزِقَ الْوَرَی براساس دعای عدیله مفاتیح الجنان با هشتگ #عهد_خدمت طراحی کرده است که از سیل لرستان آغاز شد و در آن یک تن گوشت به سیل‌زدگان اهدا شد و در زمان سیل سیستان و بلوچستان نیز حدود یک ماه پیش، یک تن گوشت به سیل‌زدگان اهدا شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مسجد مقدس باتوجه به فرارسیدن عید نوروز و نیمه شعبان نیز در قالب همین طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) کمک‌هایی را مدنظر دارد که باتوجه به صدقات مردم اجرایی و در آینده اطلا‌ع‌رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسجد مقدس جمکران سیل زدگان صدقه برای امام زمان حجت الاسلام حسین آبادی عید نوروز نیمه شعبان مفاتیح الجنان سلامتی امام زمان برای سلامتی امام امام زمان عج سیل زدگان مسجد مقدس تن گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان