Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی طی حکمی مهرداد محقق زاده را به عنوان معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی منصوب کرد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ بازار نظرات - اخبار بازار -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم، محقق زاده دارای 24 سال سابقه کار  در سازمان تامین اجتماعی بوده و از کارشناسی در این سازمان شروع به فعالیت کرده و سوابقی همچون معاون اداری و مالی،  معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی، مدیرکل بودجه و تشکیلات، مدیرکل استان مرکزی و معاون مدیرکل درآمد سازمان را در کارنامه کاری خود دارد و هم اکنون مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در بخش های اقتصادی و در شرکت های پالایشگاهی و پتروشیمی به عنوان عضو هیات مدیره نیز دارای سابقه بوده و عضویت در هیات مدیره و معاون اداری و مالی هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین تاپیکو نیز از دیگر سوابق اجرایی ایشان می باشد.

محقق زاده که دارای دکترای اقتصاد می باشد از سال ٩٣  تا 97  نیز عضو هیات مدیره و قائم مقام مهندس عیسی اسحاقی در  شرکت نفت ایرانول بود.

انتهای پیام/

R1012122/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص  صورت نگرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند