Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@09:19:43 GMT

آخرین اخبار از جزئیات و زمان پخش «پایتخت ۶»

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۶۹۰۷

آخرین اخبار از جزئیات و زمان پخش «پایتخت ۶»

آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما، درباره آخرین وضعیت تصویربرداری فصل ششم سریال «پایتخت» گفت: لوکیشن کارهمچنان «شیرگاه» مازندران است وآماده سازی پروژه هم طبق زمان‌بندی ما تا نوروز ۹۹ به اتمام می‌رسد.

وی افزود: چون روز اول فروردین ۹۹ مصادف با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) است، سریال نوروزی «پایتخت» از شب دوم نوروز و به مدت ۱۵ شب پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون تمامی‌ بازیگران درگیر این سریال هستند و بازی هیچ یک به پایان نرسیده است.

الماسی در خصوص تغییرات فیلمنامه در این فصل «پایتخت» گفت: طبیعتاً هر سریال مجموعه داستان‌هایی دارد که اگر درست اجرا شوند، مخاطب با اثر همراه می‌شود. تنها شخصیتی که فعلاً در این پروژه حذف شده «بابا پنجعلی» است که باز حضور معنوی او در قصه سریال حس می‌شود و فقط حضور فیزیکی ندارد.

وی پیرامون نبود مرحوم خشایار الوند و احتمال آسیب به بدنه کلی فیلمنامه بیان کرد: کار تیمی انجام می‌شود؛ هروقت مشکلی برای یک تیم به وجود آید باید تلاش شود تا آن نقص ترمیم شود. قطعاً نبود هرکدام از دوستان که باعث بالارفتن کیفیت کار می‌شدند، احساس می‌شود، اما گروه «پایتخت» همدل و همزبان پیش می‌روند تا این کاستی‌ها را پر کنند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پایتخت سریال پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ نوشت: قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد. قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

tags # نون خ سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟