Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پنجاه و ششمین نشست هیئت اجرایی با حضور روسای فدراسیون‌های چوگان و زورخانه‌ای و تقدیر از فرزانه فصیحی برگزار شد. تاریخ انتشار: 17:18 - 03 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۱۲۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پنجاه و ششمین نشست هیئت اجرایی صبح امروز (شنبه) و با حضور کلیه اعضا در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست که با حضور نوزایی رئیس فدراسیون چوگان برگزار شد گزارش کاملی در خصوص فعالیت‌های انجام شده و عملکرد فدراسیون در سال ۹۸ و پیشنهاداتی در خصوص برنامه‌های پیش‌رو ارائه شد که در ادامه رئیس فدراسیون چوگان خواستار حمایت بیشتر هیئت اجرایی از این رشته شد.

پس از بحث و تبادل نظر با توجه به ماهیت ملی این رشته مقرر شد از تلاش‌ها و عملکرد مجموعه فدراسیون به ریاست نوزایی تقدیر و تشکر به عمل آید ضمن آنکه از ایلخان‌زاده رئیس سابق این رشته به جهت تلاش‌های موثر در توسعه این رشته با محوریت فدراسیون و حمایت کمیته ملی المپیک تقدیر و تجلیل شود.

در ارتباط با حمایت‌های مالی این فدراسیون مقرر شد در برنامه سال آینده هیئت اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه جوهری رئیس فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک حاضر شد و ضمن تشکر از نگاه حمایتی و توسعه‌ای کمیته ملی المپیک از این رشته در خصوص عملکرد این فدراسیون در سال جاری و برنامه‌های سال آتی گزارشی ارائه نمودند و با تاکید بر برنامه‌ریزی جهت توسعه این رشته در کشور از کمیته ملی المپیک درخواست کرد تا حمایت بیشتری از سوی کمیته ملی المپیک برای اجرای برنامه‌های پیش‌رو به خصوص برنامه‌های آموزشی صورت گیرد که در ادامه صالحی و اعضای هیئت اجرایی در راستای توسعه این رشته ملی و میهنی ضمن تاکید بر تقویت برنامه‌های آموزشی مقرر کردند تا جلسه‌ای با مسئولین ذیربط برگزار شد تا در خصوص منابع مالی تصمیم گیری شود.

در ادامه نشست امروز هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، اعضا از فرزانه فصیحی دونده خوب کشورمان تقدیر کردند. در ابتدای این مراسم تقدیر مجید کیهانی رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی و عضو هیئت اجرایی ضمن تشکر از نگاه ویژه هیئت اجرایی به قهرمانان افزود: فصیحی ورزشکار پر تلاش و مستعدی است و برای به دست آوردن این رکورد تلاش زیادی کرده و امیدواریم با پتانسیلی که دارد موفق به کسب سهمیه المپیک شود.

وی ادامه داد: با تقدیر از تلاش‌های فصیحی و خسته نباشید به این ورزشکار پُر تلاش اگر در راه کسب سهمیه المپیک موفقیتی حاصل نشد باید به تلاش‌های خود ادامه دهد تا شاهد موفقیت‌های بیشتر وی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ باشیم.

در ادامه مراسم طاهره طاهریان نایب رئیس بانوان با تشکر از رکورد شکنی اخیر فصیحی اظهار داشت: از سال ۱۳۶۵ که وارد حوزه ورزش شدم تصور نمی‌کردم روزی ورزش بانوان به خصوص در رشته دوومیدانی بتواند با توجه به پوشش اسلامی به این مرحله برسد. رقابت در این رشته با پوششی مضاعف در حالی که سایر رقبا با حداقل پوشش حضور دارند کار سختی است، فصیحی با کسب این موفقیت به دنیا این پیام را مخابره کرد که حجاب مانعی برای کسب موفقیت و قهرمانی نیست.

در ادامه صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر صحبت‌های خانم طاهریان، بانوان ورزشکار کشورمان را با انگیزه، امیدوار و پر تلاش توصیف کرد و افزود: قطعا رسیدن به قله‌های موفقیت و قهرمانی با حفظ ارزش‌های اخلاقی کار ساده‌ای نیست، ولی بانوان ورزشکار ما به دنیا ثابت کردند که می‌توانند فعل خواستن را صرف کنند.

بیشتر بخوانید: نشست مشترک هیات رئیسه انجمن ورزشی‌نویسان با رئیس کمیته ملی المپیک انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نوزایی فدراسیون چوگان جوهری فدراسیون زورخانه و کشتی پهلوانی کمیته ملی المپیک نشست هیئت اجرایی برگزار شد توسعه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی پس از نشست مشترکی که با روسای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌های ورزشی داشت، اظهار کرد: در دنیای ورزش، ورزشکاران قلب جامعه قهرمانی آن کشور هستند و اگر آن قلب از کار بیافتد، مدیریت معنایی ندارد. ما سلسله نشست‌هایی در بخش‌های مختلف ورزش کشور داریم برگزار می‌کنیم و این دومین جلسه با نمایندگان قهرمانان و روسای کمیسیون فدراسیون‌های ورزشی بود. هدف اصلی این بود که دغدغه‌ها و نگرانی‌ها مطرح شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران در نشست‌هایی که با رئیس جمهور و مقام معظم رهبری داشتند، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و ما هم در این راستا و باتوجه به تاکید رئیس جمهور، جلسات خود را بیشتر کردیم تا دغدغه‌ها مطرح شود. این افراد نمایندگان قهرمانان هستند و آنها مشکلات خود را مطرح کردند و خودمان هم نسبت به برخی از آنها آگاه هستیم و تلاش می‌کنیم که شرایطی فراهم کنیم که قهرمانان با بهترین شرایط ممکن، در رقابت‌های بین‌المللی مقام کسب کنند و این نشست‌ها به ارتباط نزدیک مدیران با قهرمانان کمک کند و این ارتباطات می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

هاشمی افزود: اقدامات خوبی برای تسهیلات ورزشکاران انجام شده است و در جلسه مطرح شد، اما کافی نیست و باید توجه بیشتری داشته باشیم. قرار شد این نشست‌ها فصلی برگزار شود و مسئولیت جمع‌بندی آن نیز بر عهده کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک است تا یک چارچوبی مشخص شود و فدراسیون‌ها هم توجه لازم را به ورزشکاران داشته باشند. در هر فدراسیون ۶ ورزشکار نماینده ورزشکاران هستند و این ارتباطات نزدیک می‌تواند به توسعه ورزش قهرمانی کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان درباره نقش نظارتی این وزارت‌خانه در امور باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: طبق قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان که مصوب مجلس است، ما باید نقش سیاست‌گذاری و نظارت را پیش ببریم. الان ۳۴ هزار باشگاه در سراسر کشور داریم و مدیریت ورزش کشور باید امور لازم را پیش ببرد. نظارت جزو وظایف ذاتی ما است و منظور ما از نظارت، در چارچوب کلان آن است و دخالتی در امور اجرایی نداریم و این وظیفه سهام‌داران و صاحبان باشگاه است. در راستای خصوصی‌سازی، سرخابی‌ها باید بدهی‌های خود را پرداخت کند و برای بهتر اجرا کردن آن، باید نظارت‌های لازم صورت بگیرد.

وی گفت: یکی از کار‌های نظارتی ما در این زمینه بحث قانون فیرپلی مالی است. این قانون در مجلس تصویب شده است و آئین‌نامه‌اش را فدراسیون فوتبال باید در مجمع تصویب کند و نظارت روی اجرای این قانون بر عهده مجموعه ورزش کشور است و نماینده آن، فدراسیون مربوطه است. این نظارت‌ها در مورد همه باشگاه‌های کشور صورت می‌گیرد و سرخابی‌ها طرفداران بیشتری دارند و امیدوارم این واگذاری و خرید سهام این باشگاه‌ها مبارک سهام‌داران باشد و سهام‌داران دقت کافی و دغدغه لازم را داشته باشند. این دو باشگاه، مردمی هستند و ما کنار مردم هستیم و می‌توانیم زبان مردم برای همه باشگاه‌ها باشیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • صد و پنجاه و ششمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد