Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان امروز صبح از سمت خود استعفا کرد. اما یکی از دلایلی که باعث شد پورموسوی از تیم ملی استعفا کند, پیشنهاد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بود.

طبق شنیده‌ها پورموسوی با علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت به توافق رسیده و به زودی قرارداد خود را با این باشگاه آبادانی منعقد می‌کند؛ بنابراین اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قبل یا بعد از بازی صنعت نفت برابر سایپا قرارداد پورموسوی با صنعت نفت به امضا خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورموسوی بعد از دراگان اسکوچیچ سعی دارد تا ناکامی‌های نیم فصل دوم صنعت نفت آبادان را با پیروزی بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید: مذاکره باشگاه صنعت نفت با مربیان سابق تیم‌های ملی فوتبال ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیروس پورموسوی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دراگان اسکوچیچ صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت بختیاری عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: چهار نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد ۲ نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.

بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزدها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت ماه) خواهد بود، ادامه داد: انتخابات در دور اول در آبادان به طور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.

وی، تعداد شعب اخذ رأی را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و بیان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رأی از مردم آبادان را بر عهده دارند.

کد خبر 6088179

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد