Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جوادی روز شنبه در دیدار معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، اظهار داشت: تحصیل و سوادآموزی، زیربنای جامعه‌پذیری و تغییر نگرش در زندانیان است.

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در زندان‌های استان زنجان، خاطرنشان کرد: با همراهی و همکاری دستگاه‌های متولی و با بهره‌گیری از ظرفیت خیران مدرسه‌ساز، احداث مدارس و مجتمع‌های آموزشی در جوار زنداها ضروری به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اداره کل آموزش و پرورش استان در ریشه‌کنی بی‌سوادی در سطح زندان‌های استان، افزود: اداره کل زندان‌های استان زنجان در شناسایی و احصای گروه‌های هدف سوادآموزی در بین زندانیان، آمادگی کامل دارد.

مسؤول آموزش زندانیان استان در این جلسه، گزارش کاملی از وضعیت سوادآموزی در سطح زندان‌های استان ارائه کرد.

برچسب‌ها اداره کل زندان های استان زنجان سواد آموزی آموزش زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سواد آموزی آموزش زنجان سواد آموزی آموزش زنجان زندان های استان استان زنجان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی بعد از ظهر پنج شنبه در همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن روز معلم گفت: آموزش و پرورش از دید مقام معظم رهبری در صدر تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی قرار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر انسان سازی را هدف اصلی آموزش و پرورش دانست و افزود: اداره آموزش و پرورش استان بوشهر توانست با برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی برای معلمان و مدیران جایگاه سیزدهم کشور را از آن خود کند.

وی در ادامه تصریح کرد: به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان بوشهر و تعامل گسترده آموزش و پرورش این استان با سایر ادارات باعث شده تا اداره آموزش و پرورش استان در شرایط خوبی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان از تخصیص اعتباری خوب برای این اداره در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود در سال‌های آینده تعداد ۱۰۰ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و افتتاح شود.

کد خبر 6095236

دیگر خبرها

  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی