Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@13:25:33 GMT

حذف سعید مولایی در مسابقات جودو دوسلدروف

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۷۵۳۵

صراط:

دومین گرنداسلم سال ۲۰۲۰ روز گذشته با حضور ۶۶۴ جودوکار از ۱۱۵ کشور به میزبانی آلمان در شهر «دوسلدورف» آغاز شد. سعید ملایی جودوکار پناهنده ایران که بعد از رقابتهای قهرمانی جهان از ژاپن راهی آلمان شد و موجبات تعلیق جودو ایران را فراهم کرد، در سومین حضور خود بعد از خروج ایران ناکام ماند.

به گزارش مهر وی که در رقابتهای گرنداسلم اوزاکا با پرچم فدراسیون جهانی و گرندپری «کینگ دائو» با پرچم مغولستان دست خالی شرکت کرده و تاتامی مبارزه را دست خالی ترک کرده بود، این بار هم توفیقی نداشت و بدون مدال به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دور نخست استراحت داشت و سپس «برنلینر» از آمریکا، «لوکنتی» از آرژانتین و «دومنیک روزنا» از کرواسی را شکست داد و در ادامه ابتدا برابر «حسن خالمورزایف» از روسیه و سپس «ون دیولت» از هلند بازنده و از دور مسابقات حذف شد.

ملایی در مسابقات اخیر خود به رقبای باخته است که در زمان حضور در ایران همه آنها را با شکست مواجه می‌ساخت و مدال می‌گرفت. نکته مهم اینکه در این دوره وی توسط محمد منصوری هدایت می‌شد. مربی پیشین تیم ملی که مدتی بعد از اعلام پناهندگی ملایی، برای پیوستن به او از ایران خارج شد و دیگر بازنگشت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رقابتهای قهرمانی جودوکار جودوکار پناهنده ایران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران موفق شد نخستین رکوردشکنی خود در سال ۱۴۰۳ را به ثبت برساند.

عبدلی در ماده تیمی مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود بعنوان نفر اول تیم به آب زد و ۱۰۰ متر کرال سینه را در مدت زمان ۰۰:۵۰.۴۵ شنا کرد و رکورد این ماده را بهبود بخشید.

رکورد این ماده با زمان ۰۰:۵۰.۵۲ پیش از این توسط علیرضا یاوری در مسابقات اسپیدو آمریکا در سال ۲۰۲۳ به ثبت رسیده بود که عبدلی موفق به جابجایی آن شد.

ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند:
رکورد پیشین:

علیرضا یاوری – مسابقات اسپیدو آمریکا/ سال ۲۰۲۳ / ثبت زمان ۰۰:۵۰.۵۲
رکورد جدید:

سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۵۰.۴۵

دیگر خبرها

  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • ببینید | صعود ایران به نیمه‌ نهایی با شکست قرقیزستان
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال