Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: «گرت بیل» می‌توانست خود را برای شروع فصل جدید سوپر لیگ چین آماده کند اما باشگاه جیانگسو سونینگ فاش کرد که پرونده انتقال وی به چین پس از درخواست باشگاه رئال برای پرداخت حق انتقال بسته شده است.
به گزارش خرداد ،«کاسمین اولاریو» سرمربی جیانگسو در این باره گفت که این تیم در آستانه امضای قرارداد با مهاجم ولزی بوده است اما در حالی که چینی‌ها با رئال بر سر انتقال آزاد بیل به توافق رسیده بودند، تصمیم لحظه آخری رئال و درخواست دریافت حق انتقال معامله را بر هم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اولاریو در مصاحبه با نشریه ابوظبی گفت: خیلی نزدیک بودیم. باشگاه با مدیربرنامه وی به توافق رسید. ما با رئال توافق کردیم. در ماه آخر متوجه نشدم چه اتفاقی رخ داد؛ کهکشانی‌ها چند بازی را با اختلاف گل زیاد واگذار کرده و نظرشان را تغییر دادند.
وی ادامه داد: آنها در ابتدا گفتند که رضایتنامه وی را صادر می‌کنند و ما فقط باید دستمزد بیل را بدهیم و سپس گفتند که باید حق انتقال پرداخت کنیم. حق انتقال و دستمزد برای ما زیاد بود و به همین دلیل بدنبال بازیکن دیگری رفتیم.
مطابق مقررات نقل و انتقالاتی سوپر لیگ چین، هر انتقال بالای ۶.۴ میلیون دلار مشمول مالیات ۱۰۰ درصدی است و در کنار دستمزد سالانه ۱۶.۲ میلیون دلاری بیل بعلاوه درخواست لحظه آخری رئال برای پرداخت حق انتقال، عملا جیانگسو را از فکر بیل خارج کرد. برچسب ها: بیل ، سوپر لیگ چین

منبع: خرداد

کلیدواژه: بیل سوپر لیگ چین سوپر لیگ چین حق انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم سوپر لیگ ترکیه تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه کادیر هاس مقابل تیم رده پانزدهمی کاراگومروک قرار می‌گیرد.

سید مجید حسینی که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه ۱۰ بازی انجام داده و پس از دیدار تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در جام ملت‌های آسیا نتوانسته به میدان برود، امروز هم دور از فهرست نفرات برابر کاراگومروک است.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور هم که ۲۸ بار در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، برای چهارمین مسابقه پیاپی به دلیل مصدومیت و انجام عمل جراحی در لیست دیدار با کاراگومروک دیده نمی‌شود.

تیم فوتبال کایسری اسپور ۴۰ امتیازی و در رده دوازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه است که در صورت برتری مقابل کاراگومروک همین جایگاه را حفظ می‌کند و به طور کامل از سقوط نجات پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • (ویدئو) سوپر گل پورتو، بازیکن خیرونا به بارسلونا
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • درخواست حماس برای فشار بر تل آویو جهت تعیین تکلیف اسرای غزه
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)