Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:37:12 GMT

استاندار مرکزی: کرونا در استان مرکزی قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۸۳۴۹

استاندار مرکزی: کرونا در استان مرکزی قربانی گرفت

سید «علی آقازاده» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آزمایش ابتلا به کرونا ویروس فردی که به دلیل مشکل زمینه‌ای قلبی در استان مرکزی فوت کرده بود، مثبت اعلام شد.

وی ادامه داد: از سه نفر دیگر که امروز مشکوک به کرونا ویروس بودند آزمایش گرفته شده و در صورت تایید ابتلا به این بیماری اطلاع رسانی لازم انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: حال پزشک مبتلا به کرونا ویروس که در بیمارستان بستری است رو به بهبودی است.

آقازاده در خصوص تشکیل نشست پدافند زیستی استان مرکزی نیز گفت: این نشست تا اطلاع ثانوی با هدف اتخاذ سیاست های راهبردی پیشگیرانه و با محوریت آگاهی بخشی عمومی به شهروندان روزانه تشکیل می‌شود.

استاندار مرکزی در خصوص مصوبات نشست پدافند زیستی استان مرکزی ادامه داد: با تصمیم اعضای این شورا، قرار بر تعطیلی یک هفته ای مدارس، دانشگاه ها و و کلیه اماکن ورزشی شد که این اقدام تنها با هدف رعایت بیشتر موازین پیشگیرانه است و شهروندان استان مرکزی نگرانی نداشته باشند.

وی ادامه داد: نمایشگاه های مختلف در استان تا یک هفته آینده لغو و دستگاه های اجرایی نیز مکلف شدند تا از برگزاری نشست های غیرضروری در استان پرهیز کنند.

آقازاده بیان کرد: کارمندان دانشگاه های استان مرکزی نیز با نظر و تصمیم روسای دانشگاه ها در خصوص حضور در محل کار یا عدم حضور تصمیم گیری  می شوند.

استاندار مرکزی افزود: شهرداری اراک نیز موظف به ضدعفونی کردن مکان های عمومی شهری شد.

وی بیان کرد: پیشگیری و رعایت موازین بهداشت فردی کلید موفقیت در مقابله با کرونا ویروس است و شهروندان حدالاامکان در موارد غیر ضروری از حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

بیش از ۴۰۰ هزار ماسک در چهار روز گذشته از سوی داروخانه‌های استان مرکزی به فروش رسیده که به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی قرار است از دوشنبه هفته جاری ۱۰۰ هزار عدد ماسک تهیه شده از طریق هیات امنای ارزی وزارتخانه به‌صورت دولتی و طبق شرایط خاص در اختیار مردم استان گذاشته شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی علی آقازاده ویروس کرونا اراک استان مرکزی استاندار مرکزی استان مرکزی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد

سید سعید میرنظامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چهل و دومین نشست کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پرونده یکی از شرکت‌های تولید و بسته بندی زعفران در استان مرکزی که در ۲ بند آزمون شده مغایر با استاندارد بود، توسط اعضای این جلسه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست که با حضور قاضی منتخب دادگستری برگزار شد، با محرز شدن تخلف واحد تولیدی و اتفاق نظر اعضای کمیسیون، واحد تولیدی که در مامونیه از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی فعالیت می‌کرد، ملزم به پرداخت جریمه نقدی، ارائه تعهد، الزام به بهسازی تولیدات و جمع آوری محصولات از سطح بازار شد.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی گفت: طبق ماده ۴۱ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، در صورتی که واحدهای تولیدی و خدماتی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد یا تاییدیه از سازمان، اقدام به تولید کالا یا خدمات پایین‌تر از کیفیت استاندارد کنند، موضوع در کمیسیون ماده ۴۲ این قانون، مورد بررسی و تصمیم گیری اعضا قرار می‌گیرد.

کد خبر 6087595

دیگر خبرها

  • نشست استاندار مازندران با نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد