Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نتایج انتخابات حوزه انتخابیه بندرعباس، بندرخمیر، قشم، حاجی آباد و ابوموسی، پس از رفع اشکالات جزئی جهت اعلام نهایی به سامانه وزارت کشور ارسال شد.

وی افزود: تاکنون دو منتخب حوزه‌های غرب و شرق استان هرمزگان شناخته شدند و اسامی آنها از طریق رسانه‌های نیز اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون احمد جباری به عنوان نماینده منتخب غرب استان و حسین رئیسی به عنوان منتخب شرق هرمزگان به طور رسمی از ستاد انتخابات کشور اعلام شده‌اند.

از جمعیت یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار نفری استان هرمزگان، یک‌میلیون و۱۷۴ هزار و۱۶۴ نفر واجد شرایط رأی دادن بودند.

در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۴۴ نامزد از سه حوزه مرکزی، شرق و غرب استان هرمزگان برای پنج کرسی با یکدیگر به رقابت پرداختند که نتیجه آن فردا اعلام خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات قشم مجلس شورای اسلامی وزارت کشور هرمزگان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق اخذ رای الکترونیکی چگونه کار می‌کند؟

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ روز دیگر برگزار خواهد شد و در این انتخابات ۸ حوزه از ۲۱ حوزه انتخابیه به‌صورت الکترونیکی تمام مکانیزه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ روز دیگر برگزار خواهد شد. در این انتخابات ۲۱ حوزه انتخابیه خواهیم داشت که ۸ حوزه از ۲۱ حوزه انتخابیه به‌صورت الکترونیکی تمام مکانیزه خواهد بود.

در ادامه با نحوه عملکرد صندوق اخذ رای الکترونیکی آشنا شوید:

کد خبر 751666

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس به اندازه مرحله اول اهمیت دارد/ ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه برای رای‌گیری انتخابات مجلس آماده است
  • توزیع بیش از ۱۶ هزار صندوق رای در ۲ حوزه انتخابیه تهران و ورامین
  • صندوق اخذ رای الکترونیکی چگونه کار می‌کند؟
  • نتایج انتخابات الکترونیک پس از امضای صورت‌جلسه شعب اعلام می‌شود
  • نماینده قوی، پشتوانه مردمی می‌خواهد
  • نتایج انتخابات الکترونیک پس از امضای صورتجلسه شعب اعلام می‌شود
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • تشریح اقدامات دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات