Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این اطلاعیه که شنبه شب در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: تدابیر برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا با دانشگاه علوم پزشکی همدان اندیشیده شد.

در ادامه آمده است: به اطلاع می‌رساند به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و اهتمام به سلامتی دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا می توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را از طریق تلفن گویای ۳۸۸۸۸ دریافت کنند.

همچنین تعطیلی مدارس از کانال آموزش و پرورش استان در پیام رسان سروش به آدرس hmdedunews@ نیز اطلاع رسانی می شود.

یادآوری می شود که ظهر امروز معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: موارد مشکوک به کرونا ویروس در استان وجود دارد که آمار قطعی آن بعد از تایید آزمایش به صورت روزانه اعلام می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا تعطیلی مدارس همدان پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تعطیلی مدارس همدان ویروس کرونا تعطیلی مدارس همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد