Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و رئیس ستاد انتخابات استان نتایج انتخابات در چهار حوزه‌ انتخابیه و استان را رسماً اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، احمد ترحمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان صبح شنبه سوم اسفند ماه‌ ضمن قدردانی از حضور ارزشمند مردم، نتایج انتخابات استان را رسما اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترحمی بیان کرد: کار شمارش آرای مأخوذه بلافاصله پس از پایان رأی‌گیری آغاز شد و ستاد انتخابات استان موفق به تجمیع و نهایی کردن صورت‌جلسات حوزه‌های انتخابیه استان بر اساس موازین قانونی گردید.

‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: ستاد انتخابات استان سعی نمود تا سرعت را فدای دقت نکند.

«محمدصالح جوکار» نماینده یزد و اشکذر

‌ترحمی گفت: بر اساس نتایج ثبت‌ شده نهایی و رسمی در سامانه جامع انتخابات کشور تعداد۱۷۱۴۳۴رأی در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر اخذ شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: براین اساس "محمدصالح جوکار" با کسب۱۰۵۵۴۹  رأی معادل ۱/۷۱درصد، موفق به راه‌یابی به ‌یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه یزد و اشکذر شد.

«سیدجلیل میرمحمدی میبدی» نماینده تفت و میبد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: ‌در حوزه انتخابیه تفت و میبد نیز تعداد ۵۷۱۵۱رأی اخذ شده است .
ترحمی افزود: در حوزه تفت و میبد «سیدجلیل میرمحمدی میبدی» با کسب ۲۲۰۸۶  رأی، معادل۵۸/۳۸  درصد آرا صحیح، موفق به حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تفت و میبد شد.

«محمدرضا دشتی اردکانی» نماینده اردکان

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به نتایج حوزه انتخابیه شهرستان اردکان، ‌گفت: ‌تعداد.۳۱۰۴۲  رأی در حوزه انتخابیه اردکان اخذ شده است.

وی ادامه داد: براین اساس "محمدرضا دشتی اردکانی" با کسب ۱۵۸۴۸ رأی معادل۳/۵۷درصد، موفق به راه‌یابی به ‌یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اردکان گردید.

«محمدرضا صباغیان بافقی» نماینده مهریز، بافق، ‌بهاباد، ‌ابرکوه و خاتم

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌بیان کرد: تعداد۸۵۹۶۲ رأی در حوزه انتخابیه‌ مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم اخذ شده است.

‌وی افزود: براین اساس "محمدرضا صباغیان بافقی" با کسب۲۶۸۶۵ رأی معادل۶/۳۶درصد، موفق به راه‌یابی به ‌یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم شد.

مشارکت مردم استان ۴۸ درصد واجدین شرایط

ترحمی مشارکت مردم استان یزد در انتخابات دوم اسفند ماه را ۴۸ درصد برشمرد و تأکید کرد: رقم مشارکت در این انتخابات بالاتر از متوسط کشوری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد انتخابات مجلس انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه امنیتی و اجتماعی استاندار رئیس ستاد انتخابات استان حوزه انتخابیه معاون سیاسی اخذ شده تفت و میبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۸ حوزه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد که مراحل آن به شرح زیر است:

۱. فرد با هر یک از مدارک هویتی پنجگانه اعم از کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و کارت پایان خدمت به صورت الکترونیکی احراز هویت می‌شود و در صورت تأیید، کارت تعرفه دریافت می‌کند.

۲. رأی‌دهنده کارت را در صندوق ثبت رأی الکترونیک وارد می‌کند و گزینه رأی دادن فعال می‌شود.

۳. لیست اسامی و کد و تصاویر داوطلبان در اختیار فرد رای دهنده قرار می‌گیرد.

۴. رأی‌دهنده کد انتخاباتی نامزد مورد نظر را به صورت دستی وارد کرده و عکس و مشخصات فرد به نمایش درآمده و امکان رأی دادن فراهم می‌شود.

۵. بعد از اینکه رأی‌دهنده رأی خود را ثبت کرد، کارت تعرفه را برمی‌گرداند و مدرک شناسایی خود را پس می‌گیرد.

به گزارش آنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزد‌های حاضر در عرصه رقابت، ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران یک میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود و از بین نامزد‌ها ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

حوزه‌های انتخابیه تبریز، شبستان، میانه، پارس‌آباد، سمیرم، لنجان، کرج، تهران، ورامین، بیرجند، مشهد، آبادان، رامهرمز، خدابنده، زنجان، شیراز، مرودشت، خرم‌آباد، قائمشهر، ملایر، کرمانشاه و گنبدکاووس، ۲۲ حوزه انتخابیه‌ای هستند که انتخابات در آنها به دور دوم کشیده شده است.

انتخابات در مرحله دوم نیز در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است تا ازدحامی در شعب شکل نگیرد و رأی‌دهندگان به راحتی و سهولت رأی خود را به صندوق بیاندازند.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند