Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@23:05:31 GMT

ماجرای بازداشت تمام اعضای یک شعبه اخذ رای

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۹۸۲۰

صراط:

رئیس مرکز حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار در نشست خبری امروز سوم اسفندماه اظهار کرد: در جریان برگزاری انتخابات دوم اسفند ماه جاری، همه اعضای یک شعبه اخذ رای به علت سهل انگاری بازداشت شدند و برای این صندوق فرآیند قضایی طی می‌شود.

به گزارش ایسنا سنجرانی گفت: در قبال صیانت از آرای مردم مسئولیم و هرجا احساس کردیم رای مردم مورد دستبرد یا تخلفی قرار گرفته برخورد کردیم و برای این صندوق نیز تقاضای ابطال آرا دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: دستگاه احراز هویت سبب کشف این ماجرا شد به طوری که شعبه اخذ رای تقاضای تعرفه داشت و آمار اعلامی دستگاه احراز هویت چنین چیزی را نشان نمی‌داد.

فرماندار خواف گفت: ابطال یا عدم ابطال آرای این صندوق تاثیری در نتیجه کلی یا تغییر فرد پیروز انتخابات ندارد.

وی بیان کرد: تنها راه توسعه و پیشرفت این شهرستان‌ها، حفظ وحدت و همدلی میان مردم با مردم و مردم با مسئولان است.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۳۳ شعبه اخذ رای با رقابت ۴ نامزد انتخاباتی برای تصاحب یک کرسی نمایندگی از حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حوزه انتخابیه خواف شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه صراط شعبه اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

مرزبانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «بعدازظهر امروز تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند و به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداخته که پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان