Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هماهنگی پیش از بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان برگزار و طی آن اعلام شد؛ با توافقات انجام شده با وزارت بهداشت بازی باید مثل سایر دیدارهای هفته بیستم بدون تماشاگر برگزار شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس و سپاهان به ریاست جلال مرادی ناظر بازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست افشین پیروانی، علیرضا اشرف و محمد فارسیان به نمایندگی از پرسپولیس حضور داشتند.

در این جلسه اعلام شد؛ سپاهان با لباس زرد و شورت ورزشی مشکی و دروازه‌بانش با لباس یکدست طوسی و پرسپولیس نیز با پیراهن یکدست قرمز و دروازه‌بان تیم هم با پیراهن سبز به میدان می‌روند.

در اواسط نشست  سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با سرهنگ نصیری مسئول یگان ویژه تماس گرفت و اعلام کرد؛ طبق توافق وزارت بهداشت و وزارت ورزش تمام بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر باید بدون تماشاگر برگزار شود.

با این وجود باشگاه سپاهان نسبت به این تصمیم کلی اعتراض داشت و خواهان برگزاری بازی با حضور تماشاگران بود.

در اطلاعیه دوم ستاد مقابله با گسترش کرونا ویروس در ورزش که امروز صادر شد نیز تاکید شده است:

تمام مسابقات ورزشی کشوری و لیگ‌های دسته اول و دوم از روز دوشنبه تا اطلاع ثانوی لغو شد و در ادامه دقایقی قبل نیز اعلام شد تمامی مسابقات این رده ها تا ده روز آتی بدون تماشاگر باید برگزار شود.

سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در حین برگزاری جلسه هماهنگی بر لزوم ‌برگزاری بازی بدون تماشاگر تاکید کرد اما باشگاه سپاهان بار دیگر مخالفت خود را اعلام داشت و به این تصمیم کلی اعتراض کرد که جای تعجب دارد.

پی نوشت: با این وجود، این خبر می تواند مژده خوبی برای هواداران پرسپولیس باشد زیرا تیم محبوبشان همیشه در ورزشگاه نقش جهان با حاشیه هایی روبه رو شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان لیگ برتر پرسپولیس سپاهان لیگ برتر بدون تماشاگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!