Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانداری خوی و رئیس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خوی و چایپاره در این خصوص اظهار کرد: نجف زاده از مجموع ۱۵۱ هزار و ۳۸۲ رأی اخذ شده، ۶٨ هزار و ۴٩٨ رأی را به خود اختصاص داد.

محمد عابدی ادامه داد: پس از وی سیدتقی کبیری با ۴۵ هزار و ٧٧ رأی، جواد ابدالی با ١۶ هزار و ٣۵٧ رأی و حسین ابراهیم‌زاده با چهار هزار و ٧۴۴ رأی به ترتیب در رده دوم تا چهارم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کبری رستم‌زاده با سه‌هزار و ۵۴ رأی، سیدمهدی رفیعی راد با ٢ هزار و ٣۵۶ رأی، حسن درستی با ٢ هزار و ٩۶ رأی، رضا عطامهر با یک‌هزار و ۵٧١ رأی، ولی عباسپور با یک‌هزار و ١٢٧ رأی و امین صادق‌لو با ٣٠٩ رأی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه از امروز شنبه به مدت ۲ روز در محل این فرمانداری آماده دریافت شکایت‌های احتمالی نامزدها است

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی نجف چایپاره رأی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در گفت و گو با  خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنحان و پاسارگاد به دلیل نرسیدن مجموع آرای نامزد‌های برتر به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آرای مأخوذه به دور دوم کشیده شد.

اسماعیل خوشبخت افزود: هیچ کدام از ۴۹ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند و براساس قانون ۲ نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • مجلس یازدهم در نظارت ضعیف بود
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است