Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:55:55 GMT

لیبرمن: رئیس موساد اخیرا به قطر سفر کرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۰۳۸۴

لیبرمن: رئیس موساد اخیرا به قطر سفر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی می گوید که «یوسی کوهن» رئیس سرویس جاسوسی این رژیم موسوم به موساد اخیراً به دستور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به قطر سفر کرده است.

به گفته «آویگدور لیبرمن»، در سفر کوهن به قطر «هرتسی هالیفی» فرمانده منطقه جنوب وی را همراهی می کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای لیبرمن در گفتگو با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، مقامات صهیونیست که به دستور نتانیاهو به قطر رفته اند از دوحه خواسته اند به تزریق پول به جنبش حماس ادامه دهد.

لیبرمن بعد از توافق آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و حماس در سال میلادی گذشته، به دلیل انتقاد از این توافق از سمت خود استعفا کرد و این گونه توافقات را به رسمیت شناختن حماس دانست.

به نظر می‌رسد وی قصد دارد با نزدیک شدن دور جدید انتخابات در سرزمین‌های اشغالی فلسطین در تاریخ ۱۲ اسفند، با طرح سفر رئیس موساد به قطر، در روند انتخابات به نفع ائتلاف آبی- سفید به ریاست «بنی گانتز» رقیب حزب نتانیاهو تأثیر بگذارد.

کد خبر 4860379

منبع: مهر

کلیدواژه: آویگدور لیبرمن رژیم صهیونیستی موساد سوریه ایالات متحده آمریکا ایران ادلب ترکیه عراق روسیه رژیم صهیونیستی معامله قرن دونالد ترامپ ویروس کرونا عربستان سعودی فلسطین ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد

رئیس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی به دنبال استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش و رئیس مرکز اطلاعات نظامی به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، خواستار استعفای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم شد.

به گزارش ایسنا، «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: «نتانیاهو باید به خاطر امنیت اسرائیل استعفا دهد و این کابینه باید از زندگی ما خارج شود.»

درخواست لاپید برای استعفای نتانیاهو به دنبال اعلام استعفای چند مقام نظامی ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

اخیرا، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده‌اند.

دیروز هم فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داد.

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پیشتر از بنی‌گانتس و آیزنکوت ، دو عضو کابینه جنگ درخواست کرده بود از کابینه غیرقانونی و ویرانگر بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی
  • رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند تا ابد بجنگد