Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابخش مرادی نافچی پس از شمارش آرای مردم در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، انتخاب نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه به دور دوم کشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از شمارش آرای مردم در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه به دور دوم کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خدابخش مرادی نافچی با اشاره به اینکه مصطفی طاهری با ۵۹ هزار و ۶۰۳ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت، ادامه داد:  مهدی باقری و نبی‌الله محمدی به ترتیب با ۲۸ هزار و ۵۵۰ و ۱۹ هزار و ۴۷۱ رای در حوزه انتخابیه زنجان و طارم به دلیل به حد نصاب رسیدن آرا به دور دوم انتخابات راه یافتند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی طبق تفاهم وزارت کشور و شورای نگهبان در روز جمعه ۲۹ فروردین سال آینده برگزار می‌شود.

 

رییس ستاد انتخابات استان زنجان خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه حجت‌الاسلام حسن شجاعی علی‌آبادی با ۱۹ هزار و ۴۵۴ رای راهی مجلس شد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود و دهستان‌های قلتوق و بوغداکندی، سیدمرتضی خاتمی با ۱۷ هزار و ۷۶۳ رای به مجلس شورای اسلامی راه یافت، تصریح کرد: در حوزه انتخابیه خدابنده نیز سیدالبرز حسینی با کسب ۳۰ هزارو ۸۵۲ رای، منتخب مردم شد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور حداکثری درانتخابات انتخابات مجلس حوزه انتخابیه زنجان مجلس شورای اسلامی دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود