Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،امیرعلی نیک بخش، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی زنجان در این جلسه ایجاد انگیزه برای مطالعه، دسترسی آسان به خدمات و آموزش را سه راهبرد اصلی در تدوین و اجرای برنامه‌ها در این اداره کل عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۹۷ باب کتابخانه عمومی در استان مشغول خدمات رسانی به شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به افتتاح کتابخانه عمومی خیّرساز شهدای بانک سپه، بیان کرد: این کتابخانه با ۲۸۳ مترمربع زیربنا، نود و هفتمین کتابخانه عمومی، هشتمین کتابخانه خیّرساز و سی و ششمین کتابخانه روستایی استان زنجان است.
هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان در ادامه جلسه از اقدامات و برنامه ریزی‌های جامع اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تقدیر کرد.
صفری با بیان اینکه مردمی کردن فرآیند فقرزدایی با ایجاد و توسعه مراکز نیکوکاری و ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری از راهبرد‌های اصلی کمیته امداد است، گفت: در استان زنجان سه هزار و ۲۰۰ دانش آموز و ۳۶۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند.
او  ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مددجویان تحت حمایت این سازمان، بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) علاوه بر کمک رسانی در رفع نیاز‌های اولیه مدد جویان خود، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را نیز در دستور کار قرار داده است که در این زمینه از پتانسیل فرهنگی و اجتماعی کتابخانه‌های عمومی نیز در تحقق پیشبرد اهداف فرهنگی این سازمان استفاده خواهد کرد.

استفاده از ظرفیت مشترک دو دستگاه در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از جمله عضویت رایگان افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کتابخانه‌های عمومی، برنامه ریزی برای استفاده بهینه از فضا‌ها و امکانات دو دستگاه برای ارتقای فرهنگ کتابخوانی و ترویج نیکوکاری، برگزاری برنامه‌های فرهنگی بر اساس موضوعات مورد توافق طرفین، همکاری مشترک در برگزاری ویژه برنامه‌های مسابقات کتابخوانی و جشن عاطفه‌ها از مهم‌ترین مفاد تفاهم نامه همکاری مشترک بود میان دو سازمان است.

در پایان این مراسم، تفاهم نامه همکاری مشترک میان ادارات کل کتابخانه‌های عمومی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تفاهم نامه همکاری کتابخانه عمومی کمیته امداد امام خمینی کل کتابخانه های عمومی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت:: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش ۸ میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

ابوطالب گرایلو افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند. 

وی اظهار امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های تزانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری بشود.

گرایلو اظهار کرد: با اتخاذ تمهیدات مناسب به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که بیش از دو برابر رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری