Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@20:41:22 GMT

احتمال تعویق بازی نمایندگان ایران

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۱۹۳۲

روزنامه الشرق الاوسط عربستان از احتمال تعویق مسابقات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا خبر داد و اعلام کرد تا چند روز آینده در این ارتباط تصمیم‌گیری می‌شود. ناطقان: ویروس کرونا در حالی در ایران شیوع یافته است که دو هفته از رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا سپری شده است. تیم‌های ایرانی در دو هفته گذشته و همچنین مرحله مقدماتی، مسابقاتشان در عراق، کویت، قطر و امارات برگزار شده است و دیدار سوم آنها در مرحله گروهی هم باید در کشور بی طرف باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزنامه الشرق الاوسط عربستان امروز خبر داد که ویروس کرونا ادامه برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را برای تیم‌های ایرانی تهدید می‌کند و ممکن است سایر مسابقات نمایندگان ایران را به تعویق بیاندازد.

این روزنامه نوشت: «بعد از آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر شیوع کرونا در چین، مسابقات نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا را تعلیق کرد به نظر می‌رسد ایران هدف بعدی این کنفدراسیون باشد. این بدان معنی است که اگر ایران نتواند از شیوع این بیماری در شهرهای خود جلوگیری کند، ممکن است طی چند روز آینده از حضورش در لیگ قهرمانان جلوگیری شود.»

در بخش دیگری از این گزارش با اشاره به میزبانی کویت، امارات و قطر از نمایندگان ایران در هفته‌های گذشته، آمده است: «کویت، بحرین و عراق هرگونه سفر به ایران را به خاطر ترس از شیوع بیماری کرونا ممنوع کرده اند ولی کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز هیچ موضعگیری رسمی نداشته است.»

به گزارش خبرنگار مهر، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

این در حالی است که با تصمیم مسئولان ورزش مقرر شد سه بازی پایانی هفته بیستم لیگ برتر که امروز یکشنبه برگزار می‌شود، بدون تماشاگر باشد. همچنین تمام مسابقات ورزشی از روز دوشنبه تا اطلاع ثانوی و حداقل ۱۰ روز لغو شده است.
منبع: مهر برچسب ها: تعویق ، بازی ، نمایندگان ایران ، ناطقان ، فوتبال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تعویق بازی نمایندگان ایران ناطقان فوتبال لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان ایران لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال