Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@12:41:03 GMT

تصمیم استقلال-ذوب آهن توسط شورای تامین ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۲۴۷۲

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جونان، اعلام کرد که این وزارتخانه در موضوع کرونا تابع تصمیم مقامات بهداشتی و امنیتی است.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد در اتباط با پیشگیری از ویروس کرونا، اظهار کرد: ما در موضوع کرونا که به حوزه‌های بهداشت و درمان و امنیتی بر می‌گردد تابع نظرات مقام‌های مسئول هستیم، اما خودمان هم علاوه بر موضوعاتی که مطرح می‌شود تمهیداتی را در نظر گرفتیم و یکی از این تمهیدات هم این بود که تیم ملی کاراته که قرار است به اتریش سفر کند چند روز زودتر عازم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تصمیم گرفتیم در ژیمناستیک نیز ملی پوشان که از ملبورن بر می‌گردند مستقیم به کشور دیگری بروند که احتمالا باکوی آذربایجان می‌روند و همانجا اردو دارند و بعد مسابقاتشان برگزار می‌شود.

علی نژاد با بیان اینکه شورای تامین استان تهران در نظر گرفت که بازی استقلال و ذوب آهن بدون تماشاگر برگزار شود و ما تابع تصمیماتی خواهیم بود که مقامات بهداشت و درمان و مقامات امنیتی بگیرند، افزود: در هر صورت باید موضوع کرونا را جدی بگیریم، علی رغم اینکه مقامات بهداشتی هم گفته اند میزان مرگ و میر آن از آنفلونزای H۱N۱ خیلی کمتر است، اما بواسطه شیوع سریعش و اینکه موضوع جهانی است باید جدی گرفته شود و حتی الامکان از مواردی که می‌تواند به توسعه و گسترش این ویروس کمک کند، جلوگیری کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شورای تامین استقلال تابناک ورزشی کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه

دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان مقامات عالی کشورها در امور امنیتی یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.

به گزارش ایسنا، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتو گو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدارهای جداگانه با مقامات و همتان خود در کشورهای عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس