Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان گفت: بیش از ۳۰۰۰ دقیقه برنامه در حماسه دوم اسفندماه امسال از شبکه اشراق، تولید، تامین و پخش شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، محسن لطیفی با اشاره به شکست تاریخی برنامه‌ریزی گسترده نظام تبلیغاتی دشمن در ایجاد یاس و نامیدی و حضور نیافتن مردم در پای صندوق‌های رای، از تولید، تامین و پخش بیش از ۳۰۰۰ دقیقه برنامه در خصوص حماسه تاریخی دوم اسفندماه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌های شبکه اشراق، ادامه داد: شبکه اشراق در قالب ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «جانم ایران» در روز انتخاب، از ساعت ۸ صبح تا پایان فرآیند انتخابات به صورت زنده و مستقیم به مدت بیش از۸۴۰ دقیقه مهمان بینندگان شبکه اشراق بود.

این مسئول افزود: معاونت سیما با همکاری و پشتیبانی معاونت فنی مرکز و با استقرار ۲ واحد سیار و ۵ اکیپ پرتابل در نقاط مختلف شهر این حماسه را به صورت مستقیم پخش کرد. برقراری ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری ۱، ۲، ۳، ۴، شبکه تهران، خبر، شما، افق و هیس‌پان تی‌وی به مدت ۳۰۴ دقیقه به منظور انعکاس حضور حماسی مردم در اقصی‌نقاط جهان، از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

لطیفی در ادامه به برنامه‌های صدا اشاره کرد و افزود: معاونت صدا نیز از ساعت ۷ صبح در برنامه زنده یاشا ایران، به مدت بیش از ۱۵ ساعت حال و هوای استان را به سمع شنوندگان استان رسانید. رادیو استانی در این مدت ۲۰ ارتباط زنده رادیویی با شبکه‌های جوان، فرهنگ، اقتصاد، ایران، گفت‌وگو، پیام، انتخابات، سلامت، ورزش، معارف و زیارت برقرار کرد.

به گفته مدیرکل صدا و سیما، رادیو نما نیز در کنار رادیو استانی بیش از ۸۴۰ اسلاید با موضوع حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی پخش کرد.

لطیفی در ادامه فعالیت‌های معاونت فضای مجازی را در این روز بیان کرد و یادآور شد: فضای مجازی مرکز نیز در قالب نماهنگ، ۴۵ پوستر، ۴ ویدئو، ۵ یادداشت و متن، همچنین پخش زنده اینستاگرامی همراه با مخاطبان خود بود.

وی به برنامه‌های خبر مرکز نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خبر مرکز زنجان با پخش ۶ بخش خبری تلویزیونی، ۹ بخش خبری رادیویی، ارتباط زنده با شبکه خبر، ۴ گزارش خبری ویژه، و اعزام ۵ اکیپ پرتابل خبری و ۲۰ اکیپ پرتابل شهرستانی، حضور حماسی مردم را در نقاط مختلف استان منعکس کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری رسانه ملی زنجان انتخابات مجلس یازدهم شبکه اشراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین

ساعت پخش زنده رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از شبکه ورزش و آنلاین در ادامه آمده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فهرست پخش رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ از شبکه‌های تلویزیون و سایت‌های آنلاین به شرح زیر است:

ساعت پخش زنده فوتسال یکشنبه ۹ اردیبهشت

فوتسال قهرمانی آسیا دیدار رده‌بندی (تاجیکستان - ازبکستان) ساعت ۱۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

فوتسال قهرمانی آسیا دیدار فینال (تایلند - ایران) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748635

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • «هفت» نیامده رفت!
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند