Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلوشیپ ارولوژی ترمیمی توضیحاتی را به والدین فرزند پسر ارائه کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرهاد میرکاظمی فلوشیپ ارولوژی ترمیمی چهارمین کنگره سلامت مردان اظهار داشت: والدین باید نسبت به این موضوع در فرزندان خود آگاهی کامل داشته باشند چرا که در صورت بی توجهی، در دوران بزرگسالی و پس از ازدواج می‌تواند مشکلات زیادی را به لحاظ روحی برای فرد به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مشکل کوچک بودن آلت کودک در صورتی که توسط پزشک مورد تایید قرار گرفت قابل درمان است و اگر دارو درمانی به درستی صورت گیرد هیچ عارضه‌ای برای کودک به همراه نخواهد داشت.
این فلوشیپ ارولوژی ترمیمی ادامه داد: والدین بهتر است تا قبل از شروع علائم بلوغ فرزندشان را برای معاینه به نزد پزشک ارولوژی برده و پس از مشورت و معاینه اگر اندازه آلت نسبت به سن آن کوچک بود اقدام درمانی انجام گیرد.
 میرکاظمی خاطرنشان کرد: برطرف نشدن این مشکل در کودکان می‌تواند در بزرگسالی مشکل در روابط زناشویی، افسردگی و اختلال در نعوظ با منشأ روانی را به همراه داشته باشد و در برخی از مواقع این مشکلات، جدایی زوجین از یکدیگر را به همراه داشته است لذا توجه والدین به این مسئله و افزایش آگاهی آن‌ها امری ضروری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فلوشیپ اورولوژی سلامت مردان کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر علوم از محل انتظار والدین داوطلبان کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد علی زلفی گل بهمراه عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش از محل انتظار والدین داوطلبان در دانشگاه الزهرا بازدید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کردند و بیش از ۹۷۰ هزار نفر تا قبل از شروع آزمون، کارت ورود به جلسه را دریافت کردند.
در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • بازدید وزیر علوم از محل انتظار والدین داوطلبان کنکور ۱۴۰۳
  • همدلی با کودکان، مهارتی که خانواده‌ها با آن غریبه‌اند
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • آنچه داوطلبان آزمون فرهنگیان باید بدانند
  • با «کودک استرسی» چگونه برخورد کنیم؟
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند