Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در حساس‌ترین دیدار از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و در حالی این دیدار را برگزار می‌کند که تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

به جز پورقاز و نقی‌زاده که پیش از این فصل را از دست داده بودند، گولسیانی هم روز گذشته مشخص شد تا پایان فصل همراه طلایی‌پوشان نیست و علاوه بر او کومان و استنلی کی‌روش هم غایبان این بازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دروازه سپاهان مثل همیشه نیازمند بازی خواهد کرد و در نبود پورقاز و گولسیانی، زوج طیبی و مصلح دو زوج دفاع میانی خواهند بود و آقایی و منصوری هم در سمت چپ و راست بازی خواهند کرد.

یک خط جلوتر،‌ کاپیتان مهدی کیانی به عنوان هافبک دفاعی بازی خواهد کرد و دو هافبک میانی طلایی‌پوشان هم نورافکن و رفیعی خواهند بود. جالب اینجاست که این دو بازیکن هم درگیر مصدومیت بوده و به تازگی با تلاش کادر پزشکی آماده این دیدار شدند.

وینگرهای سپاهان محبی و حسینی هستند و در نوک حمله در نبود استنلی مثل همیشه جانشین او علی قربانی در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد.

احتمال بیرون رفتن سروش رفیعی از ترکیب و انتقال حسینی به خط هافبک و حضور شهباززاده در زمین به عنوان وینگر هم وجود دارد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس:

نیازمند، مصلح، طیبی، آقایی، منصوری، کیانی، نورافکن، رفیعی، حسینی، محبی، قربانی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در شرایطی تیمش را به اهواز برده و طلایی‌پوشان آماده مصاف با استقلال آبی‌پوش ملاثانی شده‌اند که رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده و محمد دانشگر در دسترس کادر فنی قرار ندارند تا همچنان ماجرای مصدومیت‌های فصل جاری در اردوی سپاهان ادامه‌دار باشد. ضمن اینکه وضعیت پیام نیازمند هم روشن نیست.

با این وصف همچنان بازیکنی در اردوی تیم هستند که مورایس بتواند 11 بازیکن زهردار را برای پیروزی در دومین گام حذفی به میدان بفرستد.

با این وصف انتظار می‌رود نفرات زیر برای سپاهان در دیدار برابر استقلال ملاثانی به میدان بروند: 
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

همانطور که مشخص است دو ابهام ترکیب سپاهان مقابل استقلال استفاده یا عدم استفاده از پیام نیازمند است و از سوی دیگر در بخش تهاجمی نیز باید دید مورایس از کدام بازیکن به عنوان جانشین رضا اسدی و فرشاد احمدزاده استفاده خواهد کرد. در مابقی مناطق زمین شاهد حضور همان نفرات همیشگی هستیم و انتظار می‌رود حتی با وجود غیبت چند بازیکن کلیدی شاهد پیروزی تیم مورایس مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی باشیم.

دیدار دو تیم از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا آغاز می‌شود. سپاهان در مرحله قبلی در ورزشگاه نقش جهان با پیروزی 3 بر صفر از سد شمس آذر گذشت.

دیگر خبرها

  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی